لوگو مدیران کانکس

خرید کانتینر سرویس بهداشتی و نصب در مکان های عمومی

خرید کانتینر سرویس بهداشتی و نصب در مکان های عمومی

عنوان‌بندی مقاله

  • خرید کانتینر سرویس بهداشتی:

    امروزه خرید کانتینر سرویس بهداشتی جزء سازه‌های پیش‌ساخته‌ای می‌باشد که بیشترین متقاضی را دارد، و در اکثر مواقع از توالت پیش‌ساخته در جاده‌ها و عوارض بین‌شهری استفاده می‌کنند، و گاهی نیز در مراکز تفریحی و پارک‌های جنگلی داخل شهر از کانتینر سرویس بهداشتی استفاده می‌شود.
    کانتینر سرویس بهداشتی باکیفیت بالا راه‌حلی بدون مشکل برای مکان‌های اداری، ویلاها و استفاده عمومی است. کانتینر  را می‌توان به درب مجهز کرد و تمام لوله‌کشی‌ها را می‌توان پنهان کرد. استفاده عمومی کانتینر بهداشتی یک راه‌حل عالی برای زمانی است که می‌خواهید یک توالت قابل‌حمل تمیزتر از حد استاندارد برای خود داشته باشید و این نوع کانتینر می‌تواند راحتی برای کاربران با عملکرد خوب را فراهم کند.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانتینر سرویس بهداشتی، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    ساخت کانتینر سرویس بهداشتی
    خرید کانتینر سرویس بهداشتی

    انواع کانتینر سرویس بهداشتی:

    این کانتینر بهداشتی به فضاهایی با درب‌های قابل‌دسترسی خاص خود تقسیم می‌شود که امکان استفاده از هر یک از امکانات را در زمان‌های مختلف فراهم می‌کند. تجهیزات استاندارد شامل چراغ‌های، یک شیر کاهش فشار و تجهیزات جامع برای راه‌اندازی سریع است. محل اتصال فاضلاب و آب در کنار کانتینر قرار دارد.
    کانتینر سرویس بهداشتی را به‌صورت تک چشمه‌ای، دو چشمه‌ای یا چند چشمه‌ای می‌توان تولید کرد، البته گاهی به‌جای چشمه از کلمه کابین نیز استفاده می‌کنند.

     

    کانتینرهای سرویس بهداشتی به دسته‌های ذیل تقسیم‌بندی می‌شود:

    خرید کانتینر سرویس بهداشتی چند چشمه
    دسته بندی انواع کانتینر سرویس بهداشتی
    • سرویس بهداشتی تک چشمه یا تک کابینه
    • سرویس بهداشتی دو چشمه یا دوکابینه
    • سرویس بهداشتی چهار چشمه یا چهار کابینه
    • سرویس بهداشتی شش چشمه یا شش کابینه
    • سرویس بهداشتی ساندویچ پانل
      که تمامی این مدل‌ها در طرح‌های مختلف قادر به تولید است.
      نوع فرنگی یا ایرانی آن باتوجه‌به درخواست مشتری است، همچنین باید موقعیت جغرافیایی، فرهنگ یا نوع کاربری مکانی که قرار است نصب شود را نیز در نظر گرفت.
      در هنگام خرید کانتینر سرویس بهداشتی چند چشمه، این نکته را در نظر بگیرید که در دو نوع راه رودار و بدون راهرو طراحی می‌شود و قبل از ساخت باید مشخص کنید که در کدام مدل ساخته شود. در برخی از کانتینرهای سرویس بهداشتی می‌توان دوش حمام به کاربرد و از آن به‌صورت مشترک هم به‌عنوان توالت و هم حمام استفاده کرد.

    سیستم فاضلاب کانتینر سرویس بهداشتی:

    در قسمت زیرین کانتینر سرویس بهداشتی یک مخزن پلاستیکی تعبیه می‌شود که اصطلاحاً به آن سبتیک می‌گویند، این مخزن را از بدنه کانتینر می‌توان جدا و مجدداً نصب کرد.

    امکانات کانتینر سرویس بهداشتی:

     

    تجهیزات کانتینر سرویس بهداشتی
    امکانات کانتینر سرویس بهداشتی

    در کانتینر سرویس بهداشتی امکاناتی شامل موارد ذیل می‌باشد:

    • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
    • روشویی
    • لوله کشی به صورت روکار
    • شیرآلات مرغوب
    • مخزن مایع شوینده
    • فن تهویه هوا
    • سیم‌کشی برق و غیره…

    ویژگی‌های کانتینر سرویس بهداشتی

    ساخت کانتینر سرویس بهداشتی با تمامی امکانات
    ویژگیهای کانتینر سرویس بهداشتی
    • کانتینرهای سرویس بهداشتی در واقع توالت‌های پیش‌ساخته‌ای هستند که از قبل در کارخانه آماده شده، به همین دلیل مونتاژ و راه‌اندازی آن در مدت‌زمان کوتاهی انجام می‌شود.
    • قابلیت جابه‌جایی از مهم‌ترین ویژگی‌های کانتینر سرویس بهداشتی می‌باشد که می‌توان توسط چرخ آن را جابه‌جا کرد و موقعیت مکانی آن را تغییر داد.
    • در انتخاب سنگ توالت و روشویی استفاده شده در کانتینرهای سرویس بهداشتی از نوع محکم و بادوام آن استفاده می‌شود.
    • کانتینرهای سرویس بهداشتی را می‌توان در طرح‌ها و ابعاد مختلف طراحی و تولید کرد.
    • کانتینرهای سرویس بهداشتی به طور مدام با آب در تماس هستند، به همین دلیل قسمت‌های دیوار، کف و سقف این سازه‌ها به طور کامل و اصولی عایق‌بندی و درزبندی می‌شود تا آب نفوذ نکند و باعث پوسیدگی نشود.
    • برای جلوگیری از نفوذ آب و ورود حشرات موذی کف سازه را قیرپاشی می‌کنند.

    سیستم تهویه کانتینر سرویس بهداشتی:

    این سرویس‌های بهداشتی چون در مکان‌های عمومی استفاده می‌شود، و تعداد دفعات استفاده از آنها زیاد است، از سیستم تهویه فن دمنده و فن هواکش استفاده می‌کنند که برای تهویه هوای محیط، هوای بیرون را به داخل می‌کشد و بیشترین کاربرد این فن‌ها برای توالت‌های پیش‌ساخته می‌باشد.

    پوشش کف کانتینر سرویس بهداشتی:

    در قسمت کف کانتینر سرویس بهداشتی از ورق فلزی فولادی یا آلومینیومی استفاده شده و برای پوشش کف از سرامیک یا سنگ. جهت استعلام قیمت، سفارش طراحی و ساخت کانتینر سرویس بهداشتی می‌توانید با کارشناسان مدیران کانکس در ارتباط باشید.

    ختم کلام در مقاله کانتینر سرویس بهداشتی:

    ما در این مقاله به‌طورکلی تمامی ویژگی و مدل‌های این سازه فوق‌العاده که باعث سلامتی و پاکیزگی ما می‌شود را به شما عزیزان دل توضیح دادیم تا شما عزیزان خریدی راحت را از تیم مدیران کانکس تجربه کرده تا شما عزیزان از خرید خود لذت ببرید.
    برای خرید کانتینر سرویس بهداشتی همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید. طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانتینرتان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    تماس با مدیران کانکس
    جهت سفارش کانتینر سرویس بهداشتی تماس بگیرید

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    2 دیدگاه دربارهٔ «خرید کانتینر سرویس بهداشتی و نصب در مکان های عمومی»

    1. سلام وقت بخیر
      من برای فضایی که معلولین بیشتر رفت و آمد دارن میخواهم کانتینر یا کانکس سرویس بهداشتی نصب کنم آیا شما محصولی اختصاصی برای استفاده این افراد دارین؟

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس