لوگو مدیران کانکس

تفاوت خانه‌های پیش‌ساخته و کانکس‌ها

تفاوت خانه های پیش ساخته و کانکس ها

عنوان‌بندی مقاله

  • تفاوت خانه‌های پیش‌ساخته و کانکس‌ها:

    در این مقاله می‌خواهیم به تفاوت خانه‌های پیش‌ساخته و کانکس‌ها بپردازیم برای آگاهی خریداران و انتخاب درست آن‌ها تا شما عزیزان خریدی بدون نگرانی و بدون دغدغه را تجربه کنید پس با ما در این مقاله مهم همراه باشید.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس یا خانه پیش‌ساخته، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    منظور از خانه پیش‌ساخته چیست؟

    خانه‌های پیش‌ساخته با ابعاد استاندارد و نصب راحت ساخته شده‌اند و در محلی که برای مستقر شدن است آن را نصب می‌کنند. خانه‌های ماژولار، سازه‌های فلزی، خانه‌های قابل‌حمل جزء خانه‌های پیش‌ساخته هستند.

    نمونه خانه پیش‌ساخته

    کانکس با خانه پیش‌ساخته چه تفاوتی دارد؟

    کانکس‌ها نوعی خانه پیش‌ساخته هستند، هر دو در کارخانه ساخته شده و در محل موردنظر نصب می‌شوند. تفاوت خانه‌های پیش‌ساخته و کانکس‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

    نوع سازه

     ۱.خانه‌‌های ماژولار:

    قطعات این نوع خانه‌ها در کارخانه تولید شده و در محل موردنظر نصب می‌شوند که بسیار سازه‌های پرطرف‌داری هستند.

    ۲.کانکس:

    کانکس یک سازه بسیار کامل است که در کارخانه طراحی، آزمایش و تولید می‌شود و یکجا برای نصب فرستاده می‌شود.

    تفاوت‌ها:

    • جنس و متریال به‌کاررفته در ساخت:

    تفاوت خانه‌های پیش‌ساخته و کانکس‌ها در موادی که برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود به چشم می‌آید. متریالی که در خانه‌های پیش‌ساخته به‌کاررفته است بسیار متنوع است از جمله: بتنی، PVC، UPVC، ورق‌های نازک از جنس فولاد (LSF)، چوبی و ساندویچ پانل. درحالی‌که کانکس‌ها از آهن، ورق گالوانیزه، ساندویچ پانل و غیره… ساخته می‌شوند.

    • کاربرد:

    خانه‌های پیش ساخت فقط به‌عنوان خانه و زندگی‌کردن در آن کاربرد دارند درحالی‌که کانکس‌ها علاوه بر استفاده مسکونی به‌عنوان دفتر اداری، پارکینگ، سرویس بهداشتی، نگهبانی و… مورداستفاده قرار می‌گیرد.

    • وزن:

    در ساخت کانکس اغلب از موادی استفاده می‌شود که وزن نهایی آن سبک باشد درحالی‌که اگر متریال ساخت یک‌خانه پیش‌ساخته بتن باشد قطعاً وزن نهایی سنگینی خواهد داشت.

    • جابجایی:

    اجزای خانه‌های پیش‌ساخته برای مونتاژ در محل موردنظر قرار می‌گیرند و بسیار دشوار است جداسازی و نصب دوباره آن اما کانکس‌ها به‌راحتی بدون جداکردن قطعات می‌توان جابه‌جا کرد.

    • مدت زمان ساخت و نصب:

    کانکس‌ها زمان کمتری برای طراحی و ساخت نیاز دارند و بسیار نصب زود و راحتی دارند درحالی‌که خانه‌های پیش‌ساخته به‌خصوص اگر بتنی باشد زمان بیشتری برای طراحی و ساخت و نصب نیاز دارد.

    • طول عمر:

    در کل عمر و مقاومت خانه‌های پیش‌ساخته از کانکس‌ها بیشتر است مخصوصاً اگر متریال خانه پیش‌ساخته بتن باشد که بسیار مقاوم است.

    • قیمت:

    نمونه کانکس برای مقاله تفاوت خانه‌های پیش‌ساخته و کانکس‌ها

    خانه‌های پیش‌ساخته برای نصب و جداسازی به نیروهای متخصص نیاز دارد که خودش یک هزینه جدایی است و درکل موارد زیادی باعث هزینه بیشتر خانه‌های پیش‌ساخته نسبت به کانکس می‌شود به‌خاطر متریالی که استفاده می‌شود.

    جمع‌بندی

    تفاوت خانه‌های پیش‌ساخته و کانکس‌ها در این مقاله با جزئیات بیان شدند و در حال حاضر می‌دانیم که این دو چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند البته این نکته بسیار مهم را فراموش نکنید که چه خانه‌های پیش‌ساخته چه کانکس‌ها، با اینکه تفاوت‌هایی دارند؛ ولی به‌طورکلی می‌توان استفاده‌های بسیاری از آن‌ها کرد و مزیت‌های بسیار زیادی به همراه دارند که یکی از این مزیت‌ها که تیم مدیران کانکس به آن اشاره زیادی دارد کیفیت و راحتی مشتری در هنگام استفاده از آن است پس خیالتان در این باره راحت باشد؛ زیرا مدیران کانکس هوای شما را دارد.
    برای خرید کانکس یا خانه پیش‌ساخته همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکستان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    بازدید و مشاوره رایگان از کارگاه مدیران کانکس

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس