لوگو مدیران کانکس

خرید کانکس در دماوند| خرید کانکس مناسب آب و هوا منطقه دماوند

خرید کانکس در دماوند| خرید کانکس مناسب آب و هوا منطقه دماوند

عنوان‌بندی مقاله

  • خرید کانکس در دماوند

    خرید کانکس در دماوند در سال‌های اخیر که خرید زمین و باغ در اطراف شهر تهران به‌خصوص مناطق خوش‌آب‌وهوا و خلوت طرف‌داران بسیاری پیدا کرده روبه‌افزایش است و بسیاری از شهروندان تهرانی تمایل به خرید زمین یا باغ در این مناطق را دارند و برای محل سکونتشان از کانکس ویلایی یا کانکس اقامتی گردشگری استفاده می‌کنند.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    فروش کانکس ویلایی در دماوند
    خرید کانکس اقامتی گردشگری در دماوند

    شهر دماوند دارای آب‌وهوای مطلوب و خنک است که کاملاً با هوای مرکز شهر تهران تفاوت دارد، در واقع دماوند ییلاق مردم شرق تهران است، اما خرید و ساخت ویلا در دماوند امروزه خیلی ساده نیست، جدا از بحث محدودیت‌های فراوانی که در بعضی مناطق برای ویلاسازی در نظر گرفته شده، امروزه به علت تورم و گرانی، خرید و ساخت ویلا برای خیلی از افراد که تمایل دارند تعطیلات خود را در این مناطق خوش‌آب‌وهوا سپری کنند مقدور نیست و به‌جای خرید یا ساخت ویلا از کانکس ویلایی استفاده می‌کنند.
    در طی چند سال گذشته شرکت‌های تولید کانکس از جمله شرکت مدیران کانکس در طراحی و ساخت کانکس ویلایی خود دست به نوآوری زده و یکی از این محصولات که مناسب با شرایط آب‌وهوایی منطقه دماوند و فیروزکوه است کانکس اقامتی گردشگری تولید مدیران کانکس است.

    انتخاب متریال مناسب برای خرید کانکس در دماوند

    متراژ مناسب کانکس ویلایی
    انتخاب متریال مناسب جهت خرید کانکس در دماوند

    شرکت مدیران کانکس تعدادی کانکس با طرح‌های متفاوت و متناسب با منطقه دماوند و فیروزکوه تولید کرده است که این سازه‌ها از نوع سه خط تیرآهن است و فاصله پروفیل‌ها در کمترین حد ممکن است.
    انتخاب نوع نما باتوجه‌به انتخاب خریدار است، اما برای ساخت کانکس در دماوند از نما هینلر آلمان یا شین در با سقف OSP ضدآب استفاده می‌شود. کف این نوع کانکس‌ها از پنل سیمانی ضد آب و ضد موریانه است با روکش پارکت، داخل دیوار از گچ برگ استفاده شده که نمای آن با کاغذدیواری تزیین می‌شود.
    عایق‌بندی دیواره‌ها همگی از پشم سنگ و پلی‌اورتان پوشیده شده است.
    تمامی سیم‌کشی‌ها همگی توکار هستند و در اثر حریق، برق به طور اتوماتیک قطع می‌شود و از فیوز محافظ جان نیز  جهت امنیت در این سازه‌ها استفاده شده است.
    تمامی لوله‌های استفاده شده در این کانکس‌ها از نوع ۵ لایه پلی‌اتیلن می‌باشد و شیرها همگی اهرمی است.
    درب و پنجره این کانکس‌ها از نوع UPVC با شیشه دوجداره ساخته می‌شود و جهت امنیت بالا سازه درب ضدسرقت روی آن نصب می‌گردد.

    انتخاب متراژ برای خرید کانکس در دماوند

    انتخاب متراژ برای خرید کانکس در دماوند

    برای تعیین متراژ کانکس پیشنهاد می‌شود در ابتدا تمام خواسته و ایده‌هایی که برای ساخت کانکس ویلایی خود دارید را جمع‌بندی کنید و سپس یک قرار مشاوره حضوری با کارشناسان مدیران کانکس به‌صورت رایگان داشته باشید تا تمام ایده‌ها و خواسته‌های خود را جهت ساخت کانکس ویلایی با آنها در میان بگذارید.
    سپس از محل زمین یا باغی که قرار است کانکس در آن نصب شود توسط کارشناسان بازدید می‌شود تا مواردی از قبیل ارتفاع درب، نحوه قرارگیری کانکس و محل قرارگیری درب که رو به دیوار باز نشود و سایر موارد توسط کارشناس بررسی می‌شود و طبق آن ابعاد مناسب جهت ساخت کانکس ویلایی تعیین می‌گردد و سپس پلان اولیه سازه طراحی می‌شود تا جزئیات کار و مدت‌زمان ساخت کانکس تعیین شود و پس از تأیید طرح سه‌بعدی، کانکس ویلایی آماده ساخت می‌شود.
    برای آشنایی با روند سفارش و خرید پیشنهاد می‌کنیم مقاله خرید کانکس را مطالعه نمایید.

    سفارش و ساخت کانکس رستورانی در منطقه دماوند

    در ابتدای مقاله گفتیم که منطقه دماوند جزء مناطق خوش‌آب‌وهوای اطراف تهران است و برخی از شهروندان تهرانی برای گذران تعطیلات آخر هفته خود منطقه دماوند را انتخاب می‌کنند که این مسئله باعث رشد صنعت گردشگری در این منطقه شده است و درآمد تعدادی از مردم بومی این منطقه نیز از خدمات‌رسانی به گردشگران است.
    یکی از راه‌های کسب درآمد تأسیس فست‌فود، کافه‌رستوران، آبمیوه‌فروشی، قهوه‌خانه و… است که اگر بخواهید با هزینه کم در مدت‌زمان کوتاهی کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کنید تهیه کانکس فست‌فود سیار را به شما پیشنهاد می‌دهیم، این کانکس‌ها باتوجه‌به نوع کاربری شما تجهیز می‌شوند و به‌راحتی می‌توانید آن را به مناطقی که گردشگران در آن وقت سپری می‌کنند انتقال داده و به آنها خدمات‌رسانی نمایید.
    پیشنهاد میشود برای آشنایی بیشتر با این سازه حتما مقاله کانکس فست فود سیار شرکت مدیران کانکس را مطالعه نمایید.

    کلام آخر

    شرکت مدیران کانکس با تجربه‌ای بیش از یک دهه در ساخت انواع کانکس‌های ویلایی، اقامتی، فست‌فود و غیره… و با همراهی تیمی مجرب، و کارآزموده آمادگی خود را جهت مشاوره به متقاضیان ساخت کانکس در دماوند بر اساس استانداردهای لازم و استفاده از متریال مناسب باتوجه‌به آب‌وهوای این منطقه اعلام می‌نماید.
    کافی است تماس بگیرید و ایده خودتان را با ما در میان بگذارید، مشاوران و کارشناسان ما به بهترین نحو شما راهنمایی می‌کنند.
    پیروز، موفق و مدیرانی باشید.

    تماس با مدیران کانکس
    جهت خرید کانکس در دماوند با ما در تماس باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    3 دیدگاه دربارهٔ «خرید کانکس در دماوند| خرید کانکس مناسب آب و هوا منطقه دماوند»

    1. ممنونم بابت مطالب مفید و جامعی که در اختیارمون گذاشتین، من یکسری نمونه کار از طرح های کانکس ویلایی میخواستم، شماره تماس بدم برامون ارسال میکنید ؟

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس