لوگو مدیران کانکس

کانتینر ویلایی| با کمترین هزینه صاحب ویلا شوید

کانتینر چیست؟ مزایای استفاده از کانتینر

عنوان‌بندی مقاله

  • کانتینر ویلایی:

    امروزه طرف‌داران سبک مینیمال یا مدرن برای ساخت ویلا پیش‌ساخته از کانتینر استفاده می‌کنند که این سازه‌ها به کانتینرهای ویلایی یا کانتینر کانکس ویلایی معروف هستند. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح مختصر و مفید کانتینر ویلایی‌های جذاب که همه مدل افراد را جلب خود می‌کند برسیم.
    شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد کانتینر ویلایی، رزرو تایم بازدید و مشاهده همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان مجرب و کاربلد مدیران کانکس شما را همراهی کنند.
    با مدیران کانکس مجرب‌ترین و پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در ادامه مقاله همراه باشید.

    ایده ویلا با کانتینر

    ایده ساخت ویلا با کانتینر، اول در اروپا و سپس در آمریکا و آسیا رواج پیدا کرد.
    در ایران نیز چند سالی هست که به علت افزایش قیمت مصالح ساختمانی و هزینه بالا ساخت‌وساز، خیلی از افراد که تمایل به ساخت ویلا برای گذراندن تعطیلات در مناطق خوش‌آب‌وهوای کشور را دارند از ایده ساخت کانتینر ویلایی یا کانکس ویلایی استقبال کردند، و برای ساخت ویلا از این سازه‌ها استفاده می‌کنند که هم از نظر زمانی بسیار سریع‌تر ساخته می‌شود و هم از نظر هزینه ساخت ارزان‌تر است.

    تعریف کانتینر:

    کانتینرها سازه‌های مستحکمی هستند که به‌صورت مکعب مستطیل ساخته می‌شود.
    بیشترین کاربرد کانتینرها در صنعت حمل‌ونقل تجاری است، و اکثر افراد با این نوع کاربرد کانتینر آشنا هستند، یا درگذشته از کانتینرها به‌عنوان محل استراحت کارکنان یا انبار در پروژه‌های عمرانی و کارگاه‌ها استفاده می‌شد.

    روش ساخت کانتینر های ویلایی:

    ساخت کانتینر ویلایی
    روش ساخت کانتینر ویلایی

    برای ساخت کانتینر های ویلایی در ابتدا باید باغ یا زمینی که قرار هست ویلا در آن ساخته شود توسط کارشناسان شرکت سازنده مورد بررسی قرار گیرد تا موقعیت قرارگیری کانتینرها را کامل بررسی نماید و هیچ مانعی مانند درختان، بر سر راه جرثقیل یا تریلی حمل کانکس وجود نداشته باشد، همچنین محل قرارگیری ویلا مانع دسترسی به کنتور برق، شیر آتش‌نشانی، کنتور آب و غیره… نباشد.

    برای ساخت کانتینر ویلا از چه نوع کانتینری ساخته می‌شود:

    پس از مشخص‌شدن جایگاه ساخت کانتینر های ویلایی نوبت به تهیه کانتینر جهت ساخت ویلا است.
    کانتینر ویلایی را در اکثر مواقع از دو مدل کانتینر ۲۰ فوت و کانتینر ۴۰ فوت می سازند، ممکن است ویلا مدنظر شما نیاز به تنها یک کانتینر ۴۰ فوت داشته باشد یا به ۴ کانتینر ۲۰ فوت که برای مشخص‌شدن آن می‌توانید با مشاوران مدیران کانکس در ارتباط باشید یا طی یک جلسه حضوری تمام نظرات و ایده خود را با ما در میان بگذارید، کارشناسان ما پلان اولیه کار را طراحی و پس از تأیید طرح سه‌بعدی از طرح ویلا از طرف شما تمام تلاش و سعی خود را می‌کنند تا بهترین خروجی باتوجه‌به نیاز و بودجه شما ارائه دهند.
    در نظر داشته باشید اگر مساحت زمین شما کم باشد، می‌توانید کانتینر ویلایی دوبلکس سفارش دهید.
    برای ساخت کانتینر ویلایی دوبلکس باید چند کانتینر با ابعاد مختلف را روی‌هم قرار دهیم و برای ارتباط بین دوطبقه از پله استفاده می‌کنیم، و باتوجه‌به نوع طرح پله‌ها را یا داخل یا خارج سازه قرار می‌دهیم و برای مقاومت سازه در برابر بلایای طبیعی از طریق ستون به زمین متصل می‌کنیم.

    مزایای کانتینر ویلایی:

    چرا کانتینر ویلایی خریداری کنیم
    مزایا کانتینر ویلایی
    1. از بارزترین ویژگی‌های کانتینر ویلایی آماده‌شدن این سازه‌ها در کمترین بازه زمانی است، چون کانتینرها معمولاً از قبل ساخته شده‌اند و بعد از سفارش ساخت به محل نصب ارسال و طبق طرح ویلا مونتاژ می‌شود که تمامی این مراحل به نسبت ساخت ویلا به روش‌های دیگر بسیار کوتاه است.
    2. هزینه بسیار پایین این سازه‌ها به نسبت ساخت ویلا به روش‌های دیگر است.
    3. قابلیت جابه‌جایی و حمل سازه به مکان دیگر، اگر به هر دلیلی خواستید موقعیت مکانی ویلا خود را تغییر دهید پس از تهیه ملک سازه‌های خود را به محل جدید انتقال و مونتاژ می‌نمایید.

    معایب کانتینر ویلایی:

    کانتینر ویلایی دوبلکس
    معایب کانتینر ویلایی

    از معایب ساخت کانتینر ویلایی محدودیت در تعداد طبقات است. زمانی که شما بخواهید از کانتینر برای ساخت ویلا استفاده کنید، مجاز هستید در یک یا دوطبقه ویلا خود را بسازید و بیشتر از آن خارج از توان سازه است.

    امکانات کانتینر ویلایی:

    امکاناتی که در کانتینر ویلایی در نظر گرفته شده همانند یک ویلای مسکونی است.
    امکاناتی نظیر: اتاق‌خواب، سالن پذیرایی، اتاق نشین من، سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه با تجهیزات کامل و همچنین لوله‌کشی آب، برق، گاز نیز کامل انجام می‌شود.

    انواع کانتینر ویلایی:

    کانتینر ویلایی متحرک
    انواع کانتینر ویلایی

    کانتینر‌های ویلایی به دودسته تقسیم‌بندی می‌شوند

    • کانتینر ثابت: مناسب افرادی است که می‌خواهند اقامتگاهشان به‌صورت ثابت باشد و تصمیم به جابه‌جایی سازه ندارند. در کانتینر ویلایی ثابت عایق‌بندی و مقاوم‌سازی بادقت بیشتر صورت می‌گیرد؛ چون در صورت نیاز به تعمیر امکان انتقال سازه وجود ندارد و تیم فنی برای تعمیر باید در محل حضور داشته باشد، همچنین در بعضی مواقع امکان انتقال
      مصالح جهت تعمیر به محل نصب سازه وجود ندارد.
    • کانتینر متحرک: کانتینر متحرک برای افرادی مناسب است که تمایل به جابه‌جایی کانتینر ویلایی خود دارند، و انتقال و جابه‌جایی آن توسط چرخ‌هایی که برای سازه در نظر گرفته شده انجام می‌شود و چون به‌راحتی می‌توان این نو از سازه را حرکت داد و کار تعمیرات را تا حد زیادی راحت‌تر کرده است.

    اهمیت کانتینر ویلایی

    خانه کانتینری یک فضای زندگی جایگزین است که به طور کامل از پوسته کانتینرهای حمل‌ونقل ساخته شده است. در اینجا ۵ دلیل وجود دارد که چرا باید به فکر داشتن یک خانه ویلایی کانتینری باشید.

    1. جایگزین مقرون‌به‌صرفه

      خانه‌های کانتینری مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند؛ زیرا هزینه زمین و ساخت‌وساز به طور قابل‌توجهی کمتر از خرید خانه (ویلا) است.

    2. زیبایی‌شناسی منحصربه‌فرد

      خانه‌های کانتینری از نظر زیبایی‌شناسی منحصربه‌فرد هستند و عکس‌های اینستاگرامی فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند. باتوجه‌به اینکه خانه‌های ویلایی کانتینری در حال حاضر روبه‌افزایش هستند، تنها چیزی که نیاز دارید یک طراح عالی است تا کانکس حمل‌ونقل شما را به یک‌خانه حسادت انگیز تبدیل کند.

    3. سازگار با محیط‌ زیست

      تخمین زده می‌شود که حدود ۱۰ میلیون کانتینر حمل و نقل استفاده نشده در بنادر سراسر جهان وجود دارد. استفاده مجدد از این کانکس‌ها یک راه سازگار با محیط زیست برای استفاده مجدد از فولاد است. کانکس‌ها که دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند اغلب رها می‌شوند و در نتیجه شرکت‌ها مجبور می‌شوند مبالغ هنگفتی را برای ذوب فولاد برای استفاده مجدد صرف کنند. به‌خاطر داشته باشید که خرید یک کانتینر کاملاً جدید باعث صرفه‌جویی در محیط‌زیست نمی‌شود؛ زیرا تعداد کانکس‌های استفاده نشده همچنان در حال افزایش است.

    4. مواد محکم

      ممکن است فکر کنید کانتینرهای حمل‌ونقل به‌اندازه کافی محکم نیستند، اما از آنها برای حمل‌ونقل برخی از مواد سنگین مانند ماشین‌آلات سنگین استفاده می‌شود! بنابراین اگر آنها بتوانند محموله‌های گران‌بها مانند آن را در خود حمل کنند، مطمئناً می‌توانند خانه شما را در خود جای دهند.

    5. ساخت سریع

      سرعت ساخت کانکس بسیار زیاد است. چهار دیوار شما از قبل ساخته شدند و اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید آنها را کنار هم قرار دهید. اکثر کارهایی که باید انجام شود مربوط به زمین است تا به‌عنوان پایه کانکس آماده شود.

    نکته بسیار مهم در مورد کانتینر ویلایی

    نکته‌ای بسیار مهم که کمتر کسی به آن توجه می‌کند این است که حتی اگر هدفتان استفاده شخصی از کانتینر نیست شما می‌توانید با خرید کانتینر ویلایی کسب درآمد کنید شاید الان این سؤال ذهن شما را مشغول کند که چگونه درواقع می‌توان این‌گونه گفت که کانتینر ویلایی به دلیل شکل جالب و زیبایی که دارد افراد مختلف بخصوص مسافران را می‌توان به خود جلب کند و شما می‌توانید این سازه زیبا را به‌عنوان هتل یا مسافرخانه به اجاره بگذارید و از این سازه جذاب کسب درآمد کنید، پس اگر به فکر کسب درآمد هستید هرچه سریع‌تر به فکر خرید کانتینر ویلایی خود باشید تا پول به جیب بزنید.

    کلام آخر

    ما در این مقاله در مورد کانتینر ویلایی و تمامی جزئیات این محصول فوق‌العاده همانند قیمت، مزایا، معایب، امکانات و غیره… برسی کردیم تا شما عزیزان خریدی راحت و با اطمینان داشته باشید و از کانتینر خود لذت ببرید. اگر قصد ساخت کانتینر‌های ویلایی را دارید، کارشناسان و مهندسین مدیران کانکس آماده ارائه هرگونه مشاوره به صورت تلفنی یا حضوری است، تنها کافی است از طریق راههای ارتباطی با مدیران کانکس تماس بگیرید تا ما بتوانیم در انتخاب بهترین کانتتیر و یا کانکس ویلایی با توجه به نیاز شما همراهتان باشیم.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    تماس با مدیران کانکس
    تماس جهت مشاوره خرید کانتینر ویلایی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۸ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس