لوگو مدیران کانکس

شغل‌های کاربردی کانکس چیست؟

شغل های کاربردی کانکس چیست؟

عنوان‌بندی مقاله

  • مقدمه

    شغل‌های کاربردی کانکس فقط یک عنوان نیست؛ بلکه در دل خود بسیار منفعت و جاذبه برای افراد تمام جهان دارد. با کانکس می‌توان به‌راحتی شغل خود را داشته باشید با کمترین هزینه و صاحب مکان خود بودن. از همه مهم‌تر می‌توان هر وقت بخواهید آن را به مکانی دیگر انتقال دهید بدون هیچ دغدغه‌ای. در این مقاله می‌خواهیم به شغل‌های کاربردی کانکس بپردازیم و افراد را برای قدم‌گذاشتن در این راه هدایت و حمایت کنیم.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با ما یعنی مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌و‌ساز و خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    شغل‌های کاربردی کانکس

    نمونه‌ای از کانکس

    ۱-عصرانه

    بیشتر افراد عصرها برای خرید می‌روند و امکان اینکه میان‌وعده خود را بیرون میل کنند بسیار زیاد است پس بهترین جا برای کانکس‌های عصرانه که دارای تنقلات، فینگرفود و غیره… هستند داخل مرکز خریدها است و خیلی هم طرف‌دار دارند و این نکته می‌تواند فرصتی طلایی برای اشتغال و به‌دست‌آوردن پول باشد.

    ۲-فست فود

    یکی از شغل‌های محبوب و پر فروش که با استفاده از کانکس ایجاد می‌شود فست‌فودی است که در هرجای شهر و در هر ساعتی می‌تواند فروش داشته باشند و با کمی خلاقیت می‌توانند بیشتر از یک رستوران محبوب باشند؛ زیرا همه افراد به دنبال غذای لذیذ و سریع هستند.

    ۳-شکلات و پاستیل

    می‌توان گفت فروش شکلات و پاستیل از خیلی سال‌ها قبل شکل‌گرفته است و مشتری‌های پروپاقرص خود را همیشه دارند. در مرکزهای خرید، فرودگاه‌ها، حتی ایستگاه‌های مترو و غیره… جزء بهترین و پرفروش‌ترین مشاغل محسوب می‌شود.

    ۴-قهوه و چای

    در زمستان سرد برای کارمندان تازه تعطیل شده، برای دانشجویان، دانش‌آموزان و تمامی افرادی که به هر دلیلی در خیابان‌ها هستند بسیار لحظه جذابی دیدن بخار چای و قهوه و مسلماً نمی‌توانند از آن بگذرند. البته لازم به ذکر است در تابستان‌ها هم مشتری‌های خاص خود را خواهند داشت زیرا قهوه و چای نوشیدنی جدایی‌ناپذیر از سبک زندگی تمامی مردم ایران شده‌اند.

    نمونه‌ای از کانکس که برای کافه استفاده می‌شود.

    ۵-آبمیوه وبستنی

    حال می‌رسیم به شغل پر کاربرد کانکس در تابستان‌های داغ که بهترین گزینه آبمیوه و بستنی است و امکان جذب‌نشدن مشتری اصلاً ممکن نیست و بسیار پرطرف‌دار است.

    ۶لوازم الکتریکی

    شاید باورکردنی نباشد؛ ولی یکی از شغل‌های کانکس فروش لوازم الکتریکی مانند: گوشی موبایل، تبلت، ساعت‌های هوشمند و تمام تجهیزاتی که موردنیاز این دستگاه‌ها باشند است.

    ۷تعمیرات گوشی‌ موبایل

    برخی کانکس‌ها برای تعمیر و تعویض قطعه‌های موبایل و برطرف‌کردن مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کاربرد دارند.

    ۸کار‌های هنری و اکسسوری

    دیگر شغل‌های کاربردی کانکس فروش تابلو های نقاشی، مجسمه و دیگر کارهای هنری و کمیاب است و برای علاقه‌مندان هنر بسیار جذابیت و زیبایی دارد.

    ۹لوازم ورزشی

    می‌توان لوازم ورزشی مانند انواع توپ‌ها، لباس‌های ورزشی، کتونی‌های مخصوص و هر لوازمی که مربوط به ورزش باشد را در این کانکس برای فروش به کاربرد. این مدل در کنار مراکز ورزشی همانند باشگاه‌های بدن‌سازی، زمین‌های فوتبال، سالن‌های ورزشی فنون رزمی و دیگر مراکز ورزشی می‌تواند به سوددهی عالی برسد. پس این مدل مهم را فراموش نکنید.

    ۱۰گل‌فروشی

    گل‌فروشی شغلی است که نه فصل مخصوصی و نه زمان به خصوصی نیاز دارد و همیشه و هر ساعتی برای خرید گل خریدار پیدا می‌شود و گل خواهان بسیار زیادی دارد مخصوصاً اگر مناسبتی باشد. گل‌فروشی یکی از شغل‌های کاربردی کانکس و بسیار دوست‌داشتنی است.

    ۱۱کتاب 

    هیجان‌انگیزترین شغل با کانکس کتاب‌فروشی است چرا که مشتری‌های خاص خود را دارد و هم فروشنده هم خریدار حتی رهگذرانی که فقط نگاه می‌کنند بسیار لذت می‌برند و از خیلی شغل‌های دیگر محبوب‌تر است.

    ۱۲لوازم آرایش

    این سبک‌کار برای خانم‌ها و دخترها جذابیت زیادی دارد. برای کانکس‌های آرایشی اگر فروشنده خوش‌رو و با اشتیاق باشد امکان ندارد مشتریان به‌راحتی و دست‌خالی از کنار آن بگذرند.
    شما می‌توانید این مدل را در کنار مراکزی که خانم و دختران زیادی در آن مکان حضور دارند اجرا کنید.

    ۱۳تعمیرات ساعت و جواهر

    هر لحظه هر جایی امکان دارد متوجه باتری خراب ساعت‌مچی خود شویم و یا قفل دست‌بند خراب شود با حضور کانکس‌های تعمیراتی سریعاًً مراجعه کرده و تعمیر و تعویض می‌کنیم پس این مدل کسب‌و‌کار هم می‌تواند بسیار عالی باشد و شما را به سود برساند.

    ۱۴عینک‌های آفتابی

    فروش عینک‌آفتابی هم یکی از شغل‌های کاربردی کانکس است و بسیار مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌شود این کسب‌وکار را در ایستگاه‌های مترو، مراکز آموزشی همانند دانشگاه و کلاس‌های زبان اجرا کنید تا پول خوبی به جیب بزنید.

    ۱۵پوشاک

    بسیاری از تولیدی‌ها با گذاشتن کانکس در نقاط مختلف شهر و فروش اجناس خود بسیار کار خود را راحت می‌کنند و می‌توانند با آوردن همه نوع اجناس مشتری جذب کرده و فروش خود را بالا ببرند.

    ۱۶خدمات کفش و کفاشی

    دیگر شغل‌های کاربردی کانکس خدمات کفش مانند واکس‌زدن، عوض‌کردن کفی و دیگر خدمات مرتبط به کفش است. به طور پیشنهادی می‌توان این خدمات جذاب که با استفاده از کانکس عرضه می‌شوند را در کنار مراکز مهم مانند شرکت‌ها، بخش‌های اداری و غیره… ارائه کرد؛ زیرا این افراد به‌طورکلی به دلیل شغلی که دارند به نظافت کفش خود اهمیت بالایی می‌دهند.

    ۱۷اسباب‌بازی

    در اینکه کودکان بینهایت اسباب بازی دوست دارند هیچ شکی نیست و والدینی که حتما برای کودکانشان خریداری می‌کنند پس کانکس اسباب بازی هم شغل مطلوبی است.

    ۱۸-گیم‌نت

    گیم‌نت امروزه بسیار بین نوجوان‌ها و جوان‌ها رایج و محبوب است و می‌تواند جزء یکی از شغل‌های کاربردی کانکس محسوب شود؛ زیرا افراد زیادی در این سن و حتی سن‌های بالاتر به دنبال سرگرمی‌های متنوع چه با دوستان چه به‌صورت تکی هستند.

    ۱۹-پت‌شاپ

    حیوانات خانگی بسیار طرف‌داران زیادی دارند و مانند یک کودک به همه چیز مانند غذا، لباس، ظرف، دارو، جای خواب، اسباب‌بازی و بسیار لوازمی که باید تهیه شوند و حیوانات بسیار جایگاه و اهمیت بالایی دارند از کانکس برای فروش لوازم حیوانات می‌توان استفاده کرد و قطعاً مشتری‌های به‌خصوص خود را پیدا کرد در مشاغل باید خلاقیت هم به خرج داد.

    خلاصه و ختم کلام در مقاله مشاغل و شغل‌های کاربردی کانکس

    بطور کلی از کانکس ها به دلیل ماهیت و شکل جذاب و زیبایی دارند، افرادی که دارای کانکس هستند میتوانند بصورت خیلی اسان کسب و کار خود را راه اندازی و اقدام به پول سازی کنند زیرا کانکس ها به دلیل شکل زیبا و جذاب خود میتوانند افراد به خود ترغیب و جذب کنند و به همین دلیل مدیران کانکس در این مقاله اقدام به معرفی کردن بخشی از این شغل ها کرده است تا شما عزیزان با خرید کانکس مورد نظر خود کسب و کار خود را شروع کرده و اقدام به پول سازی با کانکس مورد نظرتان بکنید.
    برای خرید کانکس همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید. طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکس و یا کانتینرتان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    تماس با مدیران کانکس
    تماس جهت مشاوره خرید

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس