لوگو مدیران کانکس

طراحی نمای خارجی کانکس

طراحی نمای خارجی کانکس

عنوان‌بندی مقاله

  • نمای خارجی کانکس:

    طراحی نمای خارجی شامل نوع متریال، رنگ بدنه، رنگ پنجره‌ها و هر چیز دیگری که تو نما و دید مشتری تأثیر دارد می‌شود. برای طراحی نمای خارجی باید جایی که می‌خواهیم کانکس را قرار دهیم را در نظر داشته باشیم که مطابق با آب‌وهوای آن منطقه باشد، از نظر رنگی در آن مکان جذابیت خود را حفظ کند و نظر بیننده را جلب کند. می‌توان گفت به‌نوعی نمای بیرونی کانکس بسیار مهم‌تر از داخل است.

    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس با تمامی مدل نمای خارجی، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    انواع نمای خارجی کانکس:

    ساندویچ پانل:

    کانکس ساندویچ پانل

    دارای ورق گالوانیزه و عایق پلی‌اورتان تزریقی بین آن است و برای استفاده در مناطق سردوگرم بسیار مناسب است. مدل‌های مختلف ساندویچ پانل به شرح زیر است:

    • ساندویچ پانل که ورق گالوانیزه یا آلو زینک آن با ضخامت ۴cm سفید باشد.
    • ساندویچ پانل که ورق گالوانیزه یا آلو زینک آن با ضخامت ۴cm رنگی باشد.
    • ساندویچ پانل دکوراتیو که ورق گالوانیزه یا آلو زینک  آن با ضخامت ۲cm که دارای طرح‌های مانند: سنگی، طرح چوب، آجری و غیره… است.

    نمای خارجی سایدینگ:

    • فلزی:

    برای پوشش دیوارها استفاده می‌شود به‌صورت پله‌پله یا هر فرمی که بخواهیم به ورق گالوانیزه بدهیم. این نوع نما به‌خاطر مقاومت بالا برای کانکس‌های کارگاهی که ممکن است در حوادث احتمالی قرار بگیرند و موجب اتفاق‌های ناگوار شود کاربرد بیشتری دارد.

    • فایبر گلاس:

    کانکس فایبر گلاس

    این نما خارجی فرقش با فلزی در قالب‌گیری است که می‌توان اشکال دلخواه را به‌راحتی ایجاد کرد. یکی از پرطرف‌دارترین طرح در نمای خارجی فایبرگلاس‌ها صخره‌ای است. این نما برای کانکس‌های ویلایی و مسکونی به‌خاطر حفاظت بالا و زیبایی بی‌نظیری که دارد به‌عنوان ویلا و خانه بسیار مناسب‌تر است.

    نمای کامپوزیت:

    کانکس با نمای کامپوزیت

    نمای خارجی کامپوزیت از دو ورق آلو زینک و عایق بین پلیمر محکم ساخته شده است که بادوام‌ترین و گران‌ترین نوع آن ۲mm برای نمای خارجی است. در حال حاضر اکثر کیوسک‌های پر رفت‌وآمد شهرها از کامپوزیت هستند به‌خاطر مقاومت بالا آن به‌راحتی آسیب نمی‌بینند. یکی از نکات مهم نمای کامپوزیت انعطاف‌پذیری بالا آن است.

    نمای گالوانیزه:

    کانکس با نمای گالوانیزه

    ساده‌ترین و بی‌آلایش‌ترین نماها گالوانیزه است که ورق صاف و شیاردار و دارای رنگ‌های مختلف است و همهٔ کانکس‌های معمولی از آن‌ها ساخته می‌شوند.

    نمای چوبی:

    نمای چوبی کانکس

    در این مدل نما از چوب‌های ترمووود استفاده می‌شود که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. چوب‌ها در کارخانه در مواد روغنی قرار می‌گیرند و در برابر نفوذ آب به درون کانکس مقاوم می‌شود. برای مثال این نوع چوب‌ها در سونا خشک به کار می‌رود. گاهی اوقات در نماهای چوبی از فایبرگلاس استفاده می‌کنند. کانکس چوبی را می‌توان به‌عنوان جدیدترین و خاص‌ترین نوع کانکس‌ها نامید. کانکس چوبی کاربرد بسیاری دارد به‌عنوان کلبه‌های چوبی که اغلب استفاده مسکونی دارد و بسیار جذاب است و در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی برای استراحت کشاورزها مورداستفاده قرار می‌گیرد. کانکس چوبی بسیار حمل‌ونقل آسانی درد  به‌صورت چرخ‌دار طراحی می‌شود.

    طرح کانکس:

    طراحی کانکس به خیلی موارد بستگی دارد از جمله سفارش و سلیقه مشتریان، طرح‌های کاربردی برای انواع کارایی‌های کانکس. متخصصان بسیار طرح‌های عالی برای نمای خارجی کانکس‌ها ارائه می‌دهند باتوجه‌به تجربه‌ای که کسب کرده‌اند، باتوجه‌به متدهای روز، باتوجه‌به فروش کانکس‌ها و سلیقه افراد مختلف با مشاغل و خواسته‌های متفاوت.

    کانکس با نمای شیشه‌ای:

    کاربرد این کانکس‌ها در فروشگاه، برای نگهبانی است و بسیار ساخت محکم و بادوامی دارند تا در برابر حادثه‌ها مقاومت لازم را داشته باند و به مشکل برنخورند. در نمای خارجی کانکس‌های شیشه‌ای می‌توان از شیشه‌های معمولی، شیشه‌های مینرال، شیشه‌های سکوریت، شیشه‌های خودرویی خم‌دار و شیشه‌های خودرویی ساده استفاده کرد. استفاده از شیشه‌های خودرویی خم‌دار یا ساده برای کیوسک‌های اطلاع‌رسانی کانکس ضدحریق بسیار پرکاربرد و مناسب است.

    فایبر سمنت چیست؟

    فایبرسمنت ازصفحات الیافی و سیمان تشکیل شده است از آن‌ها برای دیوارها استفاده می‌کنند. فایبرسمنت از سیمان‌های مخصوص و الیاف سلولزی(موجب استحکام صفحات) و مواد مختلف دیگری ساخته می‌شود و در دستگاه اتوکلاو تشکیل می‌شوند و یکی از موارد جدید در ساخت نمای خارجی کانکس‌ها محسوب می‌شود.
    برای خرید کانکس همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکس، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    طراحی نمای خارجی کانکس

    بازدید و مشاوره رایگان از مدیران کانکس

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس