لوگو مدیران کانکس

طراحی نمای داخلی کانکس

طراحی نمای داخلی کانکس

عنوان‌بندی مقاله

  • نمای داخلی کانکس:

    هنگام خرید کانکس مسائل قابل توجه بسیاری وجود دارد.کانکس های متفاوت با کاربرد های متفاوتی وجود دارند. نسبت به کاربردی که دارند طراحی نمای داخلی کانکس را انجام می دهند و امکانات لازمه آن را طرح می زنند و تهیه می کنند. علاوه بر مقاومت و کیفیت بالا کانکس ها مشتریان به ظاهر شیک و زیبا خارج و داخل کانکس هم توجه می کنند که باید طراحی های جذابی برای آن ها انجام شود. نمای داخلی کانکس بسیار اهمیت دارد و در جلب رضایت مشتری تاثیر به سزایی دارد.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    طراحی نمای داخلی:

    در طراحی نمای داخلی کاربرد کانکس بسیار مهم است چرا که  برای پارتیشن‌بندی به‌عنوان سرویس بهداشتی، اتاق‌خواب، آشپزخانه و یا در کانکس‌های اداری برای اتاق کار کارمندان حائز اهمیت است. با درنظرگرفتن نیازهای مشتریان برای کانکس‌ها باید بسیار به جزئیات اهمیت داد و برای طراحی به تمام نکات توجه کرد.  طراحی و نمای داخل کانکس به‌خاطر کاربردهای بسیار آن نقش مهمی دارد. با به‌کارگیری طراحی‌های خاص و مد روز می‌توان در جلب رضایت مشتریان تأثیر ویژه‌ای داشته باشد. علاوه بر طراحی خوب باید متریال‌های مرغوب هم استفاده شوند تا مشتری با خیال راحت و مطمئن کانکس خود را خریداری کند.

    نمای داخلی کانکس

    طراحی نمای داخلی کانکس کارگاهی:

    کانکس‌های کارگاهی احتیاجی به پارتیشن‌بندی ندارند و به‌صورت یک اتاق بدون هیچ قسمت دیگری است. تنها دغدغه برای طراحی این کانکس‌ها برای دیوارها و تنوع طرح برای جلب مشتری است. طراحی نمای داخلی بیشتر برای کانکس‌های مسکونی و اداری انجام می‌شود و کانکس‌های کارگاهی طراحی چندانی ندارند.

    طراحی نمای داخلی کانکس ویلایی:

    کانکس‌های ویلایی پر طرف‌دارترین و مهم‌ترین کانکس برای طراحی داخلی محسوب می‌شود چرا که برای سکونت اعضای یک خانواده طراحی شده و باید آشپزخانه با امکانات کامل و شکیل داشته باشد که توجه خانم خانواده را جلب کند، داشتن سرویس بهداشتی با متریال خوب و نسبت به متراژ گاهی چند سرویس بهداشتی که شامل ایرانی و فرنگی شود، طراحی حمام که لازمه هر خانه و ویلایی است، طراحی اتاق نشیمن که دارای فضا برای گذاشتن تلویزیون و مبل برای راحتی اعضای خانواده داشته باشد، طراحی اتاق‌خواب‌های جذاب برای زمان استراحت و داشتن فضاهایی برای سرگرمی مانند بیلیارد در آن تعبیه شده باشد.

    نمای داخلی کانکس فروشگاهی:

    طراحی نمای داخلی کانکس‌های فروشگاهی متفاوت از اداری و مسکونی است؛ چون امکانات رفاهی برای سکونت یا مستقر شدن احتیاج ندارد و طراحی آن باید شامل قفسه و طبقات باشد برای کالاها. البته قابل‌ذکر است اگر این کانکس برای فست‌فود بخواهد استفاده شود باید طراحی آن همراه با آشپزخانه باشد یا برای شغل‌های دیگر احتیاج به انباری با گذاشتن اجناس باشد. نکته مهم دیگر برای این کانکس‌ها طراحی درب یا پنجره برای تحویل غذا یا جنس موردنظر است.

    نمای داخلی کانکس اداری:

    کانکس‌های اداری طراحی خاص خود را دارند باتوجه‌به فضای داخلی باید با پارتیشن مکان کار کارمندان را از هم جدا کنند تا با یک نظم خاص مانند یک اداره بسیار جذاب باشد. در طراحی نمای داخلی کانکس اداری نور و روشنایی بسیار حائز اهمیت است که کارمندان برای انجام کارهایشان به مشکل برخورد نکنند.

    نمای داخلی کانکس نگهبانی:

    خرید کانکس نگهبانی

    مجموعه کانکس‌های نگهبانی شامل دو حالت می‌شود که اولین نوع آن برای نگهبانی شرکت‌ها است که دارای یک پنجره برای ارتباط با ارباب‌رجوع است و در طراحی داخلی آن برای قراردادن سیستم مانیتورینگ برای ورود و خروج افراد تعبیه می‌شود. دومین نوع این کانکس‌ها اتاقی بزرگ است که دارای سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و اتاق برای استراحت نگهبان مجموعه طراحی می‌شود.

    ویژگی‌های طراحی داخلی کانکس:

    نکات بسیار مهمی در طراحی داخلی کانکس وجود دارد که در استفاده از کانکس نکات قابل‌توجهی هستند. در طراحی باید به رنگ‌ها، نوع پنجره‌ها، شیشه‌های دوجداره، عایق بودن در برابر گرما و سرما، عایق در برابر سروصدا توجه زیادی شود. با به‌کارگیری و توجه به تمام این نکات در طراحی اطمینان مشتریان بالا می‌رود.

    نورپردازی مناسب در طراحی کانکس:

    مهم‌ترین مسئله در طراحی نمای داخلی نورپردازی آن است. باید طوری طراحی شود که به طور استاندارد و کافی همه جای کانکس را در بربگیرد و چون اغلب فضای کوچکی است باید نور مناسب باشد تا مشکلی برای افراد داخل کانکس ایجاد نشود. علاوه‌برآن در طراحی باید ترکیب رنگی‌هایی را انتخاب کنیم که یک محیط آرام و جذاب داشته باشیم باید در حد توان از تکنولوژی هاب روز برای طراحی و پیاده‌کردن آن استفاده کنیم تا رضایت مشتری‌های خود را از دست ندهیم.

    کارشناسان و طراحان ساخت کانکس:

    طراحان دارای تخصص کافی و تجربه های بی نظیر در این کار هستند و از تکنیک ها و استانداردهای بین المللی استفاده می کنند و بامتد روز و با استفاده از تکنولوژی روز بهترین طراحی های نمای داخلی کانکس را انجام می دهند. این افراد همیشه پر از ایده های خلاقانه بی نظیر هستند و با عالی ترین طراحی ها همیشه توجه کارفرما و کاربران را به خود جلب می کنند و از رضایت کافی آن ها برخوردار می شوند.
    برای خرید کانکس همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکستان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    بازدید و مشاوره رایگان از مدیران کانکس

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس