لوگو مدیران کانکس

کانکس در کردان| خرید و ساخت ویلا با ارزانترین قیمت!

کانکس در کردان| خرید و ساخت ویلا با ارزانترین قیمت!

عنوان‌بندی مقاله

  • امروزه خرید کانکس در کردان و مناطق ییلاقی اطراف آن روبه‌افزایش است.
    روستای کردان یکی از مناطق بسیار خوش‌آب‌وهوای نزدیک به تهران و در استان البرز است که همین مسئله توجه بسیاری از ساکنین مردم تهران و کرج را به خود جلب کرده است. بسیاری از شهروندان برای آسایش و تفریح آخر هفته و دور بودن از هیاهوی زندگی شهرنشینی این منطقه را انتخاب می‌کنند.
    اما باتوجه‌به محدودیت‌های زیادی که در سال‌های اخیر برای ساخت‌وساز ویلا در این منطقه گذاشته شد، درخواست خرید کانکس در کردان روبه‌افزایش است و خیلی از مردم به‌جای صرف زمان و هزینه بالا جهت ساخت ویلا، از کانکس ویلایی در کردان استفاده می‌کنند.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    ساخت کانکس ویلایی در کردان

    ساخت کانکس ویلایی در کردان

    برای خرید کانکس در منطقه کردان، در ابتدا باید یک زمین یا باغ در ابعادی مناسب جهت نصب کانکس داشته باشید.
    در مرحله بعد، از شرکت تولیدکننده کانکس که انتخاب کرده‌اید درخواست یک قرار مشاوره حضوری داشته باشید، تا در این جلسه تمام نیازها و ایده‌هایی که جهت ساخت کانکس ویلایی مدنظرتان است را با کارشناسان این شرکت در میان بگذارید، در نظر داشته باشید در این جلسه تمامی جوانب کار سنجیده می‌شود، پس بهتر است از قبل برای خودتان مشخص نمایید که دقیقاً چه انتظاراتی از ساخت یک کانکس ویلایی دارید، همچنین بررسی محل نصب کانکس نیز حتماً توسط کارشناس انجام شود، چون مواردی از جمله ارتفاع درب ملک، نحوه قرارگیری کانکس و محل قرارگیری درب که رو به دیوار باز نشود خیلی دیگر از  این قبیل موارد و نکات مهم وجود دارد که در مرحله بازدید توسط کارشناس مشخص می‌شود.
    در نهایت از آنها بخواهید پلان اولیه سازه مدنظرتان را طراحی کنند تا جزئیات کار و مدت‌زمان ساخت کانکس مشخص شود.

    انواع کانکس در کردان

    ساخت کانکس ویلایی در کردان
    خرید کانکس نما چوب در کردان

    در کل کاربری کانکس در کردان بیشتر کانکس ویلایی است که ساخت آن به دو صورت انجام می‌شود: روش اول به این صورت است که کانکس مدنظرتان در کارگاه به طور کامل ساخته شده، و بعد از ساخت به محل نصب انتقال داده و نصب می‌شود.
    در روش دوم متریال‌های موردنیاز جهت ساخت کانکس ویلایی به محل نصب در منطقه کردان انتقال داده می‌شود و در آنجا نصب و اجرا می‌شود.
    در هر دو روش کانکس‌ها را از نظر ظاهری می‌توان به چند دسته تقسیم کرد:

    • کانکس با نما ساندویچ پانل دکوراتیو طرح چوب
    • کانکس با نمای کامپوزیت
    • کانکس نماسنگ

    از پانل‌های سیمانی و منیزیم برد نیز برای کف سازه و دیواره‌های داخلی و خارجی استفاده می‌شود. کانکس‌های دیگری نیز در منطقه کردان خریداری و نصب می‌شود مثل کانکس ساندویچ پانل برای اسکان موقت، کانتینر استخری، کانتینر فروشگاهی، کانکس اداری و کانکس کارگاهی برای پروژه‌های عمرانی یا محل سکونت کارگران ساختمانی در منطقه کردان که تمامی این مدل کانکس‌ها با کاربری‌های متفاوت در مدیران کانکس تولید و آماده عرضه به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

    قیمت کانکس در کردان

    قیمت‌گذاری در خرید کانکس بر اساس هر مترمربع تعیین می‌گردد که باتوجه‌به مشخصات و ویژگی‌هایشان مثل ابعاد، جنس متریال، پلان و نقشه طراحی شده، شکل هندسی، و نوع کاربری آن که همگی این موارد در قیمت‌گذاری سازه انتخابی شما تأثیرگذار است تغییر می‌کند.
    اگر کانکس مدنظر شما برای استفاده کوتاه‌مدت باشد شما می‌توانید کانکس ارزان‌قیمت و باکیفیت پایین را خریداری کنید، اما خرید کانکس ویلایی در کردان بیشترین متقاضی را دارد و عمر این سازه‌ها به نسبت کانکس‌های دیگر بالاتر است؛ چون در ساخت آن از سازه‌های لوکس با متریال مقاوم‌تر استفاده می‌شود، همچنین نوع عایق‌بندی، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی برای کانکس‌های ویلایی در نظر گرفته می‌شود تا فضای مناسبی جهت اقامت شما و خانواده‌تان در تمامی فصول سال باشد که تمامی این موارد شامل هزینه‌های بیشتری به نسبت سایر کانکس‌ها است.

    نکات مهم در حمل و نقل کانکس به کردان

    نکات مهم در حمل و نقل کانکس به کردان
    حمل کانکس به کردان

    بررسی محل نصب کانکس

    در اول مقاله اشاره کردیم که محل نصب کانکس حتماً قبل از طراحی پلان، توسط کارشناس بررسی شود تا سازه ساخته شده علاوه بر موارد ذکر شده ایجاد مزاحمت برای رفت‌وآمد افراد و وسایل نقلیه در محوطه نکند و همچنین سازه در محلی قرار گیرد که دسترسی به کنتور برق، شیر آتش‌نشانی، کنتور آب و غیره… را نگیرد.
    نکته دیگری که مورد بررسی قرار می‌گیرد، مسیر موردنظر از مبدأ تا مقصد است، تا در این مسیر موانعی مانند تونل یا پل با ارتفاع کم، درخت، تیر برق، جاده فرعی یا کوهستانی که عرض آن کم می‌باشد و سازه قابلیت حمل با ماشین‌های باری را نداشته باشد، بررسی و پیش‌بینی‌های لازم جهت حمل‌ونقل صورت پذیرد.

    در نظر گرفتن وزن کانکس

    تفاوت کانتینر و کانکس چیست؟

    از موارد مهم دیگر جهت حمل و جابه‌جایی کانکس وزن آن است، سازه‌ها از نظر وزنی با یکدیگر کاملاً متفاوت هستند، مثلاً وزن کانکس کارگاهی با ابعاد ۲٫۵ با یک کانکس ویلایی که ابعاد آن بزرگ‌تر است و از متریال بیشتری در آن استفاده شده سبک‌تر است که با یک جرثقیل ۴ تن می‌توان آن را به‌راحتی جابه‌جا کرد؛ اما برای جابه‌جایی یک کانکس ویلایی نیازمند یک جرثقیل ۲۰ و گاهی ۳۰ تن یا حتی قدرتمندتر هستیم.
    یا در بعضی مواقع فاصله تریلی حمل کانکس با محل نصب کانکس زیاد است که در این صورت برای بلندکردن کانکس از کف تریلی، عبور از دیوار و قراردادن در محل نصب باید از جرثقیل سنگین‌تر از حالت معمول استفاده کنیم تا بتواند دکل خود را تا چند متر بازکرده و سازه را در محل موردنظر قرار دهد.

    ساخت کانکس با قابلیت دمونتاژ

    در نهایت باتوجه‌به تمام محدودیت‌هایی که جهت انتقال کانکس به محل نصب ذکر شد، اگر امکان انتقال کانکس با راهکارهای بالا امکان‌پذیر نباشد، کانکس دمونتاژ و در محل نصب مجدداً مونتاژ می‌شود؛ اما نکته مهم این هست که حتماً قبل از ساخت کانکس این مسئله باید پیش‌بینی‌شده باشد تا سازه شما طوری طراحی و ساخته شود که قابلیت دمونتاژ را داشته باشد.

    هزینه حمل و نقل کانکس به کردان

    برای ساخت و نصب کانکس گفتیم از دو روش استفاده می‌کنیم در روش اول کانکس به‌صورت کامل آماده و به محل نصب ارسال می‌شود که در این روش هزینه حمل و باربری به عهده مشتری می‌باشد.
    اما در روش دوم که کانکس در محل نصب مونتاژ می‌شود هزینه حمل و باربری مصالح تا شعاع ۵۰ کیلومتری تهران به عهده شرکت مدیران کانکس است.

    کلام آخر

    ما در این مقاله تلاش کردیم شما عزیزان را با نحوه خرید کانکس، انواع کانکس و دیگر اطلاعات مهم درباره خرید کانکس در کردان به شما عزیزان داده تا شما خریدی آسان و با اطمینان را از شرکت مدیران کانکس تجربه کنید.
    به‌طورکلی با توجه به تقاضای زیاد خرید کانکس در کردان در چند سال اخیر، شرکت مدیران کانکس آمادگی خود را جهت ارائه
    هرگونه مشاوره به صورت رایگان جهت ساخت و نصب انواع کانکس و کانتینر ویلایی، استخری،نگهبانی، اداری، کارگاهی و غیره… به شما مشتریان عزیز اعلام می نماید.
    برای خرید کانکس همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکستان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    تماس با مدیران کانکس
    جهت خرید کانکس در کردان با ما در تماس باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۹ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس