لوگو مدیران کانکس

کانکس شیشه‌ای چیست و چه کاربردی دارد؟

کانکس شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

عنوان‌بندی مقاله

  • کانکس شیشه‌ای سازه‌ای پیش‌ساخته با جداره دیواره‌های شیشه‌ای است که برای استفاده‌های مختلفی از جمله دفاتر لوکس اداری، فروشگاهی و کافی‌شاپ مورداستفاده قرار می‌گیرد استفاده از دیواره‌های شیشه‌ای ممکن است فقط در یک ضلع و یا برای هر چهار ضلع باشد. برای مناطق دارای طبیعت بکر بسیار انتخاب خوبی است.

    دلیل این امر ایجاد دید مناسب به بیرون بوده که در برخی موارد برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید از شیشه‌های دودی برای این کانکس استفاده می‌کنند و یا قسمتی از دیواره‌ها را که به سمت نور جنوب است را از مصالح دیگری در نظر می‌گیرند تا درون سازه نور خورشید موجب اختلال فعالیت نگردد.

    استفاده از پارتیشن‌ها و پانل‌های شیشه‌ای در طراحی کانکس‌ها به‌سرعت در حال تبدیل‌شدن به یک مورداستفاده برای دفاتر و ویلاهای مدرن و امروزی است. مزایای نصب سیستم دیوار شیشه‌ای به‌عنوان راهی برای ایجاد کانکس مزایایی مانند پایداری، کاهش هزینه، انعطاف‌پذیری نیز دارد.

    اگر که درباره کانکس اطلاعاتی ندارید و نمی‌دانید که کانکس چیست حتما مقاله مورد نظر را مطالعه کنید.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس شیشه‌ای، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    مشخصات کانکس شیشه‌ای

    نمونه کانکس شیشه‌ای

    تنوع در نوع کاربرد کانکس شیشه‌ای باعث می‌شود تا نتوان یک مشخصات فنی ثابت را برای همه آن‌ها در نظر گرفت چرا که محاسبات سازه‌ای برای ابعاد هرکدام و همچنین امکانات داخلی آن‌ها متفاوت بوده؛ اما استانداردهایی وجود دارد که در هنگام طراحی کانکس با جداره‌های شیشه‌ای باید مدنظر قرار داده شود مهم‌ترین این نکات به ترتیب اولویت در ادامه آمده است.

    اسکلت کانکس شیشه‌ای

    مهم‌ترین نکته در هنگام ساخت کانکس شیشه‌ای توجه به وزن شیشه و حالت شکننده بودن آن است.

    چرا که برای مقاومت جداره‌ها حتماً باید از شیشه‌های سکوریت استفاده کرد و این شیشه‌ها معمولاً وزن زیادی دارند.

    ازاین‌رو وزن کلی سازه افزایش‌یافته و برای جابه‌جایی و اینکه در هنگام حمل‌ونقل کانکس دچار پیچیدگی نشده و حادثه‌آفرین نشود می‌بایست حتماً برای ستون‌ها آهن‌آلات سنگین با ضخامت بالا در نظر گرفته شود که به‌وسیله جوش ممتد استاندارد به یکدیگر متصل و تشکیل یک چهارچوب مستحکم برای نصب شیشه‌ها را بدهند.

    شیشه‌های سکوریت یکی از استانداردترین اشکال شیشه ایمنی موجود است. ویژگی‌های آن باعث می‌شود که این ماده به یک ماده ساختمانی قوی و مطمئن تبدیل شود که قادر به تشکیل هر چیزی است.

    همچنین برای شاسی کف آن‌ها استفاده از تیرآهن به‌صورت دور کلاف با قیدهای فرعی تیرآهن نیز پیشنهاد می‌گردد.

    در کانکس‌ها باکیفیت خوب متوجه می‌شوید که از شیشه‌های مناسب استفاده شده است و دلیل این امر پایداری بسیار زیاد شیشه است. این بدان معنی است که این نوع از شیشه‌ها تغییر رنگ نمی‌دهد، بنابراین می‌توانید در تمام مدت فضا را به‌وضوح ببینید.

    دیدن اتاقی پر از پارتیشن‌های شیشه‌ای و نگرانی از این که برخورد با آن‌ها منجر به شکسته‌شدن می‌شود، بسیار آسان است. اما بر خلاف این تصور غلط، دیوارهای شیشه‌ای قوی و بادوام هستند و احتمال شکستن آنها بسیار کم است.
    و نکته دیگر هم در مورد به کانکس‌های شیشه‌ای این است که مدیران کانکس این کانکس‌ها را با بهترین کیفیت و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند پس خیالتان راحت باشد.

    امنیت کانکس شیشه‌ای

    کانکس با پنجره‌های شیشه‌ای

    نکته دیگری که تمامی خریداران کانکس شیشه‌ای می‌بایست مدنظر قرار دهند بحث امنیت سازه در برابر سرقت است، چرا که در بسیاری از کاربری‌ها اشیا یا اسناد مهمی درون آن‌ها قرار گرفته و باتوجه‌به جداره‌های شیشه‌ای ممکن است مورد سرقت قرار گیرد. اگر از این نوع سازه‌ها به‌عنوان ویلا استفاده شود که ممکن است زمانی خالی باشد بسیار نگران‌کننده است و باید در این امر محتاط‌تر عمل شود تا استفاده بهینه از این سازه بتوان کرد.

    ازاین‌رو معمولاً این نوع سازه در فضاهایی که تحت‌نظر نیروی حراستی قرار گرفته و یا در کل طول شبانه‌روز فعال بوده و دوربین‌های مداربسته نیز سازه را تحت‌نظر دارند استفاده می‌شود.

    مانند داخل مجموعه‌ها، بیمارستان‌ها، محوطه شرکت‌ها و دانشگاه‌ها، شهربازی‌ها و مواردی از این دسته.

    کاربرد کانکس شیشه‌ای

    این سازه همان‌گونه که در ابتدای مطلب گفته شد کاربردهای متفاوتی دارد که از جمله مهم‌ترین آنها کانکس فانتزی برای استفاده دفاتر اداری لوکس و کیوسک‌های حراستی است. اما در بحث فروشگاهی و کافی‌شاپ نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. کاربری دیگری که تاکنون برای آن تعریف شده کانکس اتاق سیگار و ایستگاه کتاب‌فروشی بوده است و ممکن است در آینده به اعضای خانواده محصولات شیشه‌ای کاربری‌های دیگری نیز افزوده شود.

    جمع‌بندی

    کانکس شیشه‌ای یکی از کانکس‌های پرطرف‌دار و محبوبی است که بسیاری از افراد استفاده می‌کنند و نتایج خوبی را از آن کسب کرده‌اند. ما در این مقاله آموزشی کامل درباره کانکس شیشه‌ای و کاربرد آن صحبت کردیم. امیدوارم که از این مقاله بهره لازم را برده باشید و اگر این مقاله برای شما مفید بود آن را به اشتراک بگذارید.

    برای خرید کانکس شیشه‌ای همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکس شیشه‌ایتان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    بازدید و مشاوره رایگان از کارگاه مدیران کانکس

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس