لوگو مدیران کانکس

کانکس نصب در محل چگونه انجام می‌شود؟

کانکس نصب در محل چگونه انجام می‌شود؟

عنوان‌بندی مقاله

  • کانکس نصب در محل

    کانکس نصب در محل شامل دوقلو، تک‌قلو و چندقلو می‌شود که در کارخانه طراحی و تولید می‌شوند توسط تریلی به محل احداث انتقال می‌یابند. مهم‌ترین مزیت کانکس نصب در محل آسان بودن جداسازی و متصل‌کردن قطعات کانکس است. ‌اکثر تولیدکنندگان هنگام ساخت کانکس‌ها برای جلب رضایت خریدار طراحی و ساختن کانکس در کارخانه، تحویل و محل موردنظر انجام می‌شود. بعد از نصب تمام تجهیزات داخلی و خارجی روی کانکس قرار می‌گیرد.
    شما مخاطب گرامی می‌توانید برای خرید کانکس موردنظر خود و نسب آن در محل و یا حتی دریافت مشاوره از تیم مجرب مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان مجرب ما شما عزیزان را تا آخرین مرحله یعنی خرید کانکس همراهی کنند.
    با مدیران کانکس در این مقاله مهم همراه باشید.

    نصب کانکس در سطح شیبدار

    تحت هیچ شرایطی در سطح‌های شیب‌دار نباید کانکس نصب شود، باعث آسیب‌های جسمی و کلی به کانکس می‌شود. اگر گاهی پیش بیاید که در سطح شیب‌دار مشتریان سفارش کانکس نصب در محل بدهند باید با سازه‌های بتنی و یا آهنی سطح شیب‌دار صاف شود و آماده برای نصب کانکس باشد. نکته دیگر که بسیار حائز اهمیت است نصب اصولی و محکم بستن و جوشکاری در بخش‌های مربوطه است و در نصب باید تمام استاندارد‌ها به‌درستی رعایت شود.

    نصب کانکس در ارتفاعات

    سخت‌ترین محل برای نصب کانکس نصب در ارتفاعات است. با آمار و محاسبه‌های دقیق ابتدا باید پایه و ستون‌های کانکس موردنظر را طراحی کرد و سپس تولید کنند و روی صفحه مخصوص که برای آن ساخته شده است وصل شود. نکته مهم در نصب کانکس در ارتفاعات بیشتر از ۲.۵ متر استفاده از باد بند برای بالا رفتن مقاومت و حفظ وزن کانکس است و هرچقدر ارتفاع بیشتر باشد باید مقاومت کانکس و بادبندها بالا رود تا در برابر باد های بسیار شدید، کانکس در محل نصب خود حفظ شود و فرد داخل آن احساس امنیت و آسایش داشته باشد.

    نصب کانکس ویلایی

    نکته مهم در نصب کانکس ویلایی کف سازه است که از تیرآهن تهیه می‌شود به‌خاطر مقاومت بالا و وزن سنگینی دارد  و بعد از آن کانکس ویلایی موردنظر در محل احداث نصب می‌شود.

    کانکس دوقلو

    برای نصب این کانکس‌ها به حضور افراد متخصص برای اتصال آن دو کانکس به یکدیگر ضروری است، اتصال زمان زیادی نمی‌برد،  امکانات لازم برای اتصال در کارخانه انجام می‌شود و در محل اقدامات لازم جهت اتصال انجام می‌شود؛ زیرا به دلیل اهمیت و حساسیت کار توسط متخصصان انجام می‌شود و در نهایت محل اتصال آب‌بندی می‌شود. افراد در صورت خواستن می‌توانند از کانکس‌های چندقلو استفاده کنند، مراحل ساخت و تحویل و نصب در محل هیچ تفاوتی با دوقلو نخواهد داشت.

    نصب کانکس نگهبانی

    کانکس های نگهبانی یکی از پراستفاده‌ترین کانکس‌ها هستند که برای ساکن شدن موقت کارگران ساختمانی، نگهبانان پارک‌ها و ادارات مورداستفاده قرار می‌گیرند. طراحی و ساخت کانکس‌ها به مقاومت در برابر طوفان، سیل و زلزله فکر می‌شود و وزن کانکس با مقاومت آن رابطه مستقیم دارد و ازآنجایی‌که کانکس نگهبانی از سبک‌ترین کانکس‌ها است باید حتماً دور کانکس نگهبانی دیواری کشیده شود تا در زمان سیل و طوفان کمترین آسیب را ببینند.

    کاربرد ساخت این نوع کانکس

    کانکس نصب در محل برای اجرا احتیاج به ابزارهای مخصوص و اصولی دارد حتی امکان دارد لازم به استفاده از ماشین‌آلات مخصوص شود. چون برای جابه‌جایی این نوع ماشین‌آلات مخصوص تولیدکننده باید هزینه هنگفتی را در نظر داشته باشد و به‌شدت کار سختی است حمل‌ونقل این ماشین‌آلات برای بردن در محل نصب کانکس تولیدکننده ترجیح می‌دهد حتی‌الامکان در کارخانه و یا کارگاه خود کانکس را بسازد. ابتدا طرح‌های ارائه کانکس در محل را بررسی دقیق کرده و اندازه‌ها و ابعاد و بخش اصلی کار را در آماده‌کردن و مراحلی از قبیل در برش‌کاری‌ها و بسیاری از قسمت‌هایی که لازم به ماشین‌آلات و برش دهندگان بزرگ دارد را آماده کرده و همین‌طور بعد از رسیدن به محل موردنظر انتقال داده می‌شود که این کار سبب بالارفتن بسیار زیاد سرعت ساخت می‌شود و از سوی دیگر نیاز به حمل‌ونقل همهٔ ماشین‌آلات و ابزارهای سنگین به محل پروژه نیست.

    نکته مهم در مورد کانکس

    همان‌طور که در دیگر مقالات مهم سایت مدیران کانکس به آن اشاره کردیم مهم‌ترین نکته در مورد کانکس‌ها که ذهن خریداران را به خود جلب می‌کند کیفیت کانکس خریداری شده است لازم به ذکر است که تیم مجرب مدیران کانکس همواره با بروز ترین تکنولوژی صنعت ساخت کانکس اقدام به ساخت کانکس مشتریان خود می‌کند و از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده می‌کند و حتی تیم مدیران کانکس دست مشتری را در انتخاب متریال مورداستفاده در کانکس باز گذاشته تا خود مشتری نیز در شخصی‌سازی کانکس خود دخیل باشد پس دیگر نگران کیفیت کانکس خود نباشید و با خیال راحت از کانکس و خرید خود لذت ببرید. مدیران کانکس هوای کانکس شما عزیزان را دارد.

    جمع‌بندی

    کانکس نصب در محل دارای مزیت‌های بسیار است و مدیران کانکس برای داشتن همیشگی رضایت مشتریان خود به نحو  احسنت کار را انجام می‌دهد و کانکس باکیفیت مرغوب و عالی توسط بهترین متخصص‌ها در محل موردنظر احداث می‌شود.
    شما مخاطب گرامی می‌توانید برای خرید کانکس موردنظر خود و نسب آن در محل و یا حتی دریافت مشاوره از تیم مجرب مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان مجرب ما شما عزیزان را تا آخرین مرحله یعنی خرید کانکس همراهی کنند.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    تماس با مدیران کانکس

    تماس جهت مشاوره خرید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس