لوگو مدیران کانکس

کانکس ویلایی ارزان و مزیت های آن

کانکس ویلایی ارزان و مزیت های آن

عنوان‌بندی مقاله

  • اگر به دنبال خرید کانکس ویلایی ارزان هستید و هیچ اطلاعی از ویژگی‌های این نوع سازه ندارید ما در این مقاله از سایت مدیران کانکس همه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
    به خانه‌های ازپیش‌ساخته که تمامی امکانات ویلاهای مسکونی را دارند کانکس‌های ویلایی می‌گویند. ظاهر این سازه مانند خانه‌های سازمانی داخل شهرک‌ها است و تمام قسمت‌های مهم داخل ویلاهای معمولی مانند آشپزخانه، سالن، اتاق خوب و سرویس بهداشتی را شامل می‌شوند. بعضی از این محصولات به‌صورت چندتکه ساخته می‌شوند که پس از نصب آنها کنار هم امکانات بیش‌تری مانند اتاق مهمان، اتاق بازی، محوطه تراس یا انباری به آنها اضافه می‌شود.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس ویلایی، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    نمونه‌ای کانکس ویلایی 100 متری
    کانکس مسکونی ۱۰۰ متری

    برای سازه‌های  اقامتی از ساندویچ پانل، پروفیل‌های آهنی و پوشش‌های پی‌وی‌سی استفاده می‌شود. ساندویچ پانل‌های به‌کاررفته در این سازه از ورق‌های فولادی گالوانیزه بادوام هستند. در قسمت‌های داخلی آنها از کف‌پوش‌های چوب و مواد کامپوزیتی سبک و کاغذدیواری در موارد خاص از مصالح ساختمانی مانند گچ و تزیینات سقف استفاده می‌شود. در بعضی موارد به در خواست مشتری از مصالحی مثل سیمان، ترموود و سرامیک برای این سازه‌ها استفاده می‌شود. انواع مدل‌های کانکس ویلایی ارزان بنا بر درخواست مشتری ساخته می‌شود.
    بعضی از مشتریان باتوجه‌به محل نصب این خانه‌های ازپیش‌ساخته طرح‌های جذاب و یکپارچه با محیط را سفارش می‌دهند. برای نمای بیرونی می‌توان از مصالح متنوع مانند فایبر سمنت طرح‌دار و یا ساده، دیوارپوش‌های PVC، نماهای سای دینگ طرح چوب، سنگ و کامپوزیت سبک و غیره… استفاده کرد.
    خانه‌های ازپیش‌ساخته ویلایی باتوجه‌به آب‌وهوای محیطی که در آن نصب می‌شوند عایق‌بندی می‌شوند. در حالت کلی این سازه‌ها در برابر برف، باران، سرما، گرما و رطوبت عایق‌بندی می‌شوند.

    مصالح به کار رفته در خانه‌های ازپیش‌ساخته

    با توجه مواد اولیه آنها به دودسته ساندویچ پانل و سای دینگ تقسیم می‌شوند.

    کانکس‌های ساندویچ پانل

    این محصولات از پانل‌های دیواری و سقفی تشکیل شده‌اند که ضخامت آنها بین ۴ تا ۱۰ سانتی‌متر است. مزیت یزرگ این محصولات این است که در مقابل گرما و سرمای شدید عایق هستند. به همین دلیل بیشتر در مناطقی با شرایط سخت آب‌وهوایی کاربرد دارند.
    سازهٔ پانلی، سازه‌ای ازپیش‌ساخته محسوب می‌شود که مناسب برای استفاده در محیط‌های سخت اقلیمی است؛ برای مثال اگر شما تصمیم به خرید سازه‌ای برای محیط بسیار سرد و یا بسیار گرم دارید، باید به سراغ مدل پانلی بروید. دلیل مقاومت این سازه در برابر گرما و سرما، موادی محسوب می‌شود که در زمان ساخت این سازه مورداستفاده قرار گرفته است. مصالح و موارد به‌کاررفته در این سازه تشکیل شده از پانل با عایق پلی‌اورتان هستند. از مزیت‌های این نوع از کانکس می‌توان به استفاده از آن در هر محیط آب‌وهوایی، طول عمر بالا و مقاومت بالایی که دارد اشاره کرد؛ اما در کنار این مزیت‌ها معایبی چون قیمت به نسبت بالا، طرح‌های ساده و محدودیت‌هایی که در اجرا دارند را باید در نظر گرفت.
    این خانه‌های ازپیش‌ساخته در ابعاد و نقشه‌های متفاوت هم به شکل ازپیش‌ساخته و هم صورت قطعات جدا و نصب در محل تولید می‌شوند. یکی از ویژگی‌های خوب این نوع خانه‌ها جداشدن قطعات آن است که به‌راحتی می‌توان آنها را به محل جدید انتقال داد.

    کانکس‌‌های سایدینگ

    این محصول نوعی از خانه‌های ازپیش‌ساخته شده است که از نظر روش اجرا با محصولات ساندویچ پانل متفاوت است. ساختار این سازه به‌صورت اسکات فلزی محکم با چند ستون است که ورقه‌های سقفی و دیوارها روی این ستون‌ها نصب می‌شوند. این خانه‌ها زیبایی ظاهری بیشتری نسبت به ساندویچ پانل‌ها دارند و نام دیگر سای دینگ ویلای کانادایی است؛ زیرا این سبک ویلاها برای اولین‌بار در کانادا ساخته شده‌اند.

    مزیت‌‌های استفاده از کانکس‌ های ویلایی

    نمونه‌ای از کانکس ویلایییکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های ساختمان‌های ویلایی ازپیش‌ساخته شده سرعت بالای تولید و نصب آنها نسبت به روش‌های سنتی ساخت‌وساز است. استفاده از این سازه‌ها علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه بازگشت زودتر سرمایه را به دنبال دارد و به‌راحتی می‌توان آن را به محل دیگری انتقال داد و یا با کانکس جدید تعویض کرد. اما برای جدید کردن ساختمان‌هایی که با آجر و سیمان ساخته شده‌اند باید آن‌ها را باید تخریب کرد و از نو ساخت.

    از مهم‌ترین مزیت‌های کانکس ویلایی ازپیش‌ساخته، مقاوم‌بودن آنها در برابر زلزله است. هر چه وزن یک بنا بیشتر باشد مقاومت آن در برابر زلزله کمتر و امکان تخریب آن بیشتر است. برای تولید کانکس‌های ویلایی ارزان از مصالح سبک استفاده می‌شود که به هنگام زلزله به‌خوبی از خود واکنش نشان می‌دهند با موج زلزله هم‌جهت می‌شوند. در صورت تخریب‌شدن با زلزله‌های شدید نیز به دلیل سبک بودن مصالح خسارت جانی به دنبال ندارد.
    یکی از مزیت‌های ساختمان‌های ازپیش‌ساخته امکان تعمیر و بازسازی آنها است. این مزیت برای کاربری‌های مسکونی بسیار مشهود است زیرا نیاز بیشتری به زیبایی دارند. مزیت دیگر کانکس ویلایی امکان فروش آن پس از استفاده است که می‌تواند بخشی از سرمایه اولیه را برگرداند. به‌خصوص امروزه که طرف‌داران خرید کانکس دست‌دوم روبه‌افزایش هستند.

    کاربرد کانکس

    سکونت موقت یکی از مهم‌ترین کاربردهای کانکس به شمار می‌آید پس از آن می‌توان به رشد در زمینه‌های صنعت و تعامل با شهروندان اشاره کرد. از جمله استفاده کانکس مسکونی (معمولی یا ویلایی)، دکه روزنامه‌فروشی، کیوسک خدمات تلفنی (تلفن‌عمومی)، کیوسک پلیس و غیره…
    کانکس‌های یکی از پرکاربردترین انواع کانکس محسوب می‌شود که در دو مدل شاهد طراحی آن هستیم. برخی از آن‌ها سازه‌ای همانند یک‌خانهٔ ویلایی و لوکس هستند و برخی دیگر ظاهری شبیه به یک سکونتگاه کوچک یا به‌اصطلاح سرایداری دارند که شما باید متناسب با بودجه و کارایی که از آن انتظار دارید، یکی را انتخاب کنید. این پیش‌ساخته در همه جای ایران مورد استقبال قرار گرفت و باعث رونق و گسترش این فرهنگ نوین شد.

    جمع‌بندی و ختم کلام در مقاله کانکس ویلایی ارزان

    اگر تصمیم دارید در هزینه ساخت ویلا صرفه‌جویی کنید یا به دنبال کانکس ویلایی ارزان هستید با  تیم ما همراه باشید. کانکس‌های ویلایی با تمام امکانات یک ساختمان ویلایی ساخته می‌شود و در ساخت این آنها بنابه‌درخواست مشتری از مصالح متنوعی استفاده می‌شود. ویلاهای ازپیش‌ساخته در برابر زلزله مقاوم هستند و قابلیت جابه‌جایی دارند. در بعضی موارد قطعات ساختمان به‌صورت جدا حمل می‌شوند و در محل نصب روی‌هم سوار می‌شوند. این ویلاها امکان فروش پس از استفاده را دارند.
    برای خرید کانکس ویلایی همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکستان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    بازدید و مشاوره رایگان از تیم مدیران کانکس

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    1 دیدگاه دربارهٔ «کانکس ویلایی ارزان و مزیت های آن»

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس