لوگو مدیران کانکس

کانکس ویلایی اقساطی و مزایای آن‌ها

کانکس ویلایی چیست؟ چرا باید از کانکس ویلایی استفاده کنیم؟

عنوان‌بندی مقاله

  • مقدمه

    کانکس ویلایی اقساطی بسیار پرطرفدار شده است. امروزه درخواست مشتریان برای خرید کانکس های اقساطی بسیار زیاد است. و در نوع و کاربرد کانکس ها و مدتی که برای ساخت و تحویل آن لازم است متفاوت است مدیران کانکس برای همه مشتریان و همه کانکس ها این مورد را لحاظ می کند. در این مقاله به کانکس ویلایی اقساطی و شرایط خرید آن می‌پردازیم.

    کانکس ویلایی اقساطی

    کانکس ویلایی اقساطی از پرطرفدارترین ومحبوب ترین درخواست های مدیران کانکس می‌باشد و با توجه به سفارش های متعدد کانکس ویلایی در این مجموعه برای کانکس ویلایی اقساطی فکر های زیادی تعبیه شده است. شرایط خریداری کانکس های ویلایی به صورت قسطی را در این مقاله شرح می‌دهیم. به این صورت می‌باشد که ۶۰% از هزینه کل مبلغ کانکس در ابتدا نقد دریافت می‌شود، سپس ۴۰% مابقی در دوحالت دریافت می‌شود. در حالت اول ۴۰% مابقی در سه قسط بدون سود دریافت می‌شود. در حالت دوم طی یک قرارداد با شرکت در ده قسط به اضافه ۱۰% سود مازاد ۴۰% باقی‌مانده دریافت می‌شود.

     

    خرید کانکس ویلایی اقساطی

    خرید کانکس ویلایی کمی با بقیه کانکس ها متفاوت است چرا که معمولا در ابعادی بسیار بزرگ‌تر و بسیار مجلل تر و مطابق محل موردنظری که کانکس در آن قرار می‌گیرد ساخته می‌شوند. مسلما هزینه های کانکس های ویلایی به خاطر تجهیزات ایمنی، نمای خارجی جذاب، نمای داخلی با طراحی بی نظیر و دارا عایقبندی مناسب برای مکان هایی که ممکن است دارای آب و هوای نامطلوبی باشند کمی با بقیه متفاوت و بیشتر می‌تواند باشد. در این صورت است که خرید قسطی کانکس های ویلایی و بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. برای خرید به صورت اقساطی مدیران کانکس فرصت ویژه ای را برای مشتریان عزیز خود را در نظر گرفته است.

    خرید قسطی کانکس

    طراحی کانکس و مراحل طراحی

    در شرایط اقتصادی در حال حاضر پرداخت قسطی محصولات و داشتن فرصت برای تهیه مابقی پول کالا خریداری شده بسیار می‌تواند برای مشتریانی که کانکس ها را برای ایجاد شغل و در آمدزایی، برای ساکن شدن و زندگی کردن در آن‌ها خریداری می‌کنند به مصرفه و مفید باشد. دیگر مزیت آن هزینه می‌باشد با داشتن بودجه متفاوت می‌توان صاحب کانکس ویلایی اقساطی شد. 

    مشاوره

    مشتریان عزیز می‌توانند با مشاوره از کارشناسان مدیران کانکس تمامی سوالات خود را برای خرید به صورت اقساطی و انتخاب بهترین محصول با شرایط ویژه داشته باشند. برای برقراری ارتباط با کارشناسان از طریق شماره های تلفن مجموعه، ایمیل، باکس تعبیه شده در سایت با پاسخگویی سریع اقدام نمایید.

    تماس با مدیران کانکس
    تماس جهت مشاوره خرید

    جمع‌بندی

    در حال حاضر با در نظر گرفتن تمامی جنبه های مثبت خرید اقساطی برای مشتریان دارای سود بوده و با خیالی راحت محصول خود را تهیه می‌کنند.

     

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۶ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس