لوگو مدیران کانکس

کانکس ویلایی پیش‌ساخته چیست؟ ۵‌مورد برای خرید با‌صرفه‌تر

کانکس ویلایی پیش‌ساخته چیست؟ 5‌مورد برای خرید با‌صرفه‌تر

عنوان‌بندی مقاله

  • کانکس ویلایی پیش‌ساخته چیست؟

    این ساختمان‌ها (کانکس) و ویلاهای پیش‌ساخته از سال ۱۱۶۰ رواج یافتند. مهم‌ترین دلیلی که افراد به این نوع کانکس‌های پیش‌ساخته ویلایی علاقه‌مند شدند و به آن توجه کردند این بود که آماده‌سازی شهرها بعد از تمام شدن جنگ و استراحت افرادی که به شهر خود بازمی‌گشتند.
    کانکس ویلایی پیش‌ساخته به سازه‌هایی گفته می‌شود که از قبل آماده شده و قابل‌جابه‌جایی اطلاق می‌گردد.
    سازه‌های کانکس و یا کانتینر بهترین مورد و گزینه برای ساخت یک سازه ویلایی پیش‌ساخته است. در کل کانکس‌ها را با استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا همیشه بروز می‌سازند.
    در قرن ۲۱ باتوجه‌به سرعت زیاد تولید صنایع در تمامی موارد، تولید و ساخت کانکس از این تسریع بی‌نصیب نماند.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس ویلایی پیش ساخته، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با ما یعنی مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    کانکس ویلایی پیش‌ساخته چیست؟

    آیا با هر سرمایه و بودجه‌ای می‌توانیم کانکس ویلایی را تهیه کنیم؟

    پاسخ این سؤال بله است. محدودیتی وجود ندارد، شما می‌توانید با هر سرمایه و بودجه‌ای کانکس ویلایی موردنظر خود را تهیه نمایید.
    تفاوت هزینه و قیمت در کانکس‌های ارزان و گران‌قیمت این است که به متریان شما بستگی دارد. شما بعد از ساخت شدن کانکس خود می‌توانید آن را در مکان موردنظر خود نصب کنید.

    در ادامه این مقاله همراه ما باشید، قرار است موارد مهم را یاد بگیرید و اطلاعات مفیدی در مورد سازه‌های ویلایی پیش‌ساخته به شما کاربران عزیز ارائه دهیم. فهمیدیم که افراد می‌توانند با هر بودجه و سرمایه‌ای کانکس ویلایی خود را بسازند و بعد از ساخت می‌توانند آن را هر مکانی که موردنظر دارند نصب کنند.
    در ادامه این مقاله قرار است بریم سراغ سازه‌های ویلایی پیش‌ساخته دوطبقه.

    کانکس ویلایی پیش‌ساخته دوطبقه چیست؟

    نمونه‌ای از کانکس پیش‌ساخته

    همان‌طور که قبل در این مقاله به آن پرداختیم و در مورد آن توضیح دادیم، این بود: ویلاهای پیش‌ساخته یکی از محبوب‌ترین سازه‌ها در میان مردم است.
    انواع مختلف و متنوعی از این سازه کانکسی ساخته شده است که از مهم‌ترین انواع ویلاهای پیش‌ساخته آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ویلای پیش‌ساخته ساحلی
    • ویلای پیش‌ساخته دوطبقه
    • ویلای پیش‌ساخته جنگلی
    • ویلای پیش‌ساخته دوبلکس

    این نوع ویلای پیش‌ساخته دوطبقه پرفروش‌ترین و پرتقاضا به دلیل دارابودن معماری و طراحی بسیار شیک و لوکس آن است که توانسته موردتوجه مصرف‌کنندگان قرار گیرد.
    امکاناتی که این نوع از ویلاها برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند فضای زیاد و امکانات کافی است و باعث می‌شود فضای کافی برای طراحی و دکورهای مختلف فراهم شود.

    انواع ویلای پیش‌ساخته دوطبقه

    انواع ویلای پیش‌ساخته دوطبقه

    طبقه‌بندی ویلاهای پیش‌ساخته بر اساس معیارهای مختلفی است. ویلای پیش‌ساخته دوطبقه بر اساس این معیارها طبقه‌بندی می‌شوند، مساحت و نوع سازه به‌کاررفته و سبک معماری آن تقسیم‌بندی کرد.
    به این نکته باید توجه کنید که منظور اصلی ما در این مقاله از انواع ویلای پیش‌ساخته بر اساس نوع سازه به‌کاررفته است.
    ویلاهای پیش‌ساخته بر اساس نوع سازه‌ای آن به ۳ گروه تقسیم می‌شوند:

    • ویلاهای پیش‌ساخته دوطبقه‌ای بتنی
    • ویلاهای پیش‌ساخته دوطبقه‌ای چوبی
    • ویلاهای پیش‌ساخته دوطبقه‌ای فلزی

    مدت‌زمان آماده‌سازی یک کانکس ویلایی دوطبقه چقدر است؟

    گروه مدیران کانکس میزان زمان اجرای این ویلای پیش‌ساخته را ۳۵ روز از زمان شروع مراحل تولید در نظر گرفته است که نسبت به سازه بنایی سنتی بسیار مناسب بوده است و باعث کاهش هزینه‌های تجهیز و نگهداری کارگاه می‌گردد و در مدت‌زمان بسیار کمتری آماده بهره‌برداری خواهد بود.
    در طراحی و ساخت کانکس ویلایی هیچ ستونی به کار نمی‌رود و فضای بیشتر و وسیع‌تری در اختیار شما قرار می‌دهد.

    هزینه ساخت کانکس پیش‌ساخته دوطبقه

    هزینه‌های مربوط به ساخت ویلای پیش‌ساخته دوطبقه به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما مشتری گرامی در هنگام سفارش با اعلام انتظارات، طرح و نقشه خود می‌توانید از مشاوران فروش ما قیمت تمام شده را استعلام نمایید. مهم‌ترین فاکتورها در قیمت ویلای پیش‌ساخته دوطبقه به شرح زیر است:

    • نوع سازه به‌کاررفته
    • مساحت کلی ویلا
    • مواد جانبی به‌کاررفته
    • مدت‌زمان لازم برای ساخت
    • هزینه‌های عملیاتی

    کانکس‌های ویلایی از کجا می‌آیند و چگونه می‌توان آن را خریداری کرد؟

    کانکس‌های ویلایی گزینه‌ای سازگار با محیط‌زیست و اقتصاد هستند، اما باید وضعیت آنها را به‌دقت بررسی کنید. به گواهینامه‌های مختلف توجه کنید. برخی از آنها برای ارسال کالا به خارج از کشور دارای گواهینامه هستند و گواهینامه‌های سخت‌گیرانه‌تر، کانکس‌های ضد  آب را تعیین می‌کنند.
    انواع کانتینرها یا از فروشندگان ملی یا فروشندگان محلی در دسترس هستند. درحالی‌که نمایندگی‌های ملی دارای موجودی‌های زیادی هستند و می‌توانند به اکثر مکان‌ها تحویل دهند، فروشندگان محلی اغلب قیمت‌های بهتری دارند؛ اما تحویل  به سراسر کشور را ارائه نمی‌کنند.
    در نهایت، مدیران کانکس خانه‌های کانتینری حمل‌ونقل را آماده می‌کنند. این خانه‌های کوچک از نظر سبک و قیمت متفاوت هستند.

    جمع‌بندی و ختم کلام در مقاله کانکس ویلایی پیش‌ساخته

    ما در این مقاله آموختیم که کانکس ویلایی پیش‌ساخته چیست؟ آموختیم که با هر هزینه و بودجه‌ای می‌توان یک کانکس ویلایی پیش‌ساخته تهیه کرد. فهمیدیم که کانکس ویلایی پیش‌ساخته دوطبقه چیست و انواع آن را بیان کردیم و توضیح کامل دررابطه‌با آن را به شما دادیم. اگر مایل هستید که قیمت‌های کانکس ویلایی پیش‌ساخته دوطبقه را مشاهده کنید به بخش محصولات سایت یک سر بزنید.
    برای خرید کانکس ویلایی پیش ساخته همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید. طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکستان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    تماس با مدیران کانکستماس جهت مشاوره خرید

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    1 دیدگاه دربارهٔ «کانکس ویلایی پیش‌ساخته چیست؟ ۵‌مورد برای خرید با‌صرفه‌تر»

    1. یکی از ویژگی‌های مهم این کانکس که باعث شده سر زبان‌ها بیوفتد، هزینه بسیار پایین ساخت آن نسبت به ساخت ویلا با مصالح است

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس