لوگو مدیران کانکس

انواع کانکس در مدیران کانکس

انواع کانکس در مدیران کانکس

عنوان‌بندی مقاله

  • مشخصات انواع کانکس بر اساس ساخت و دانسیته عایق آن

    در ساخت انواع کانکس ها از مصالح مختلفی استفاده می‌شود و عمده ترین و مهم‌ترین وسایلی که در ساخت کانکس استفاده می‌شوند عبارت‌اند از : تیرآهن، پروفیل، ورق‌های فلزی بدنه و سقف، دیوارپوش PVC و یا MDF ، عایق دیوارها ( مثل پلاستوفوم ، پشم شیشه، پشم سنگ و یا پلی اورتان) کف پوش، درب و پنجره، تخته‌های کف و لوازم بر‌قی است و در واقع مقایسه انواع کانکس‌ها هم بر اساس همین مصالح به کاربرد شده در آن مشخص می‌شود.
    به‌عبارت‌دیگر هرچه وزن اجزای به کاربرد شده در آن مثل تیرآهن، پروفیل، ورق‌های فلزی، دیوارپوش‌ها، و عایق‌های بکار برده بیشتر باشد یعنی عایق آن فشرده‌تر و متراکم‌تر و به‌عبارت‌دیگر دانسیته بالاتری دارد و این موضوع دررابطه‌با عایق پلاستوفوم هم مطرح است.
    زمانی که گفته می‌شود یک مترمربع از پلاستوفوم دارای وزن ۴۰ کیلوگرم است یعنی دانسیته آن ۴۰ کیلوگرم بر مترمربع است؛ بنابراین باید در زمان خرید به دانسیته کانکس خریداری شده توجه شود و با درنظرگرفتن دانسیته عایق کانکس را خریداری نمود.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    مقایسه انواع کانکس بر اساس ساخت از نظر شاسی

    یکی از مهم‌ترین قسمت‌های انواع کانکس شاسی آن است و شاسی انواع مختلفی دارد. گروه صنعتی مدیران کانکس به شما عزیزان توصیه می‌کند کانکس‌های خود را فقط از شاسی تیرآهن تهیه کنید و در حقیقت هر چه شاسی کانکس مقاوم‌تر باشد بر روی کانکس از لحاظ استقامت تأثیر می‌گذارد (توصیه ما به شما عزیزان این است هرگز کانکس با شاسی پروفیل نخرید).

    شاسی کانکس‌ها بر اساس دو نوع طراحی می‌شوند شاسی‌های اسکی و شاسی‌های دور کلاف هستند شاسی‌های اسکی از دو عدد تیرآهن شماره ۱۴ و یا ۱۶ استفاده می‌شود. این تیرآهن‌ها را در زیر کانکس قرار داده و کانکس را بر روی آن می‌سازند و نحوه ساخت شاسی‌های دور کلاف متفاوت‌تر است برای عرض ۲/۴ و یا ۳ متر دورتادور قسمت نشیمن‌گاه کانکس را با تیرآهن کلاف درست کرده و یک تیرآهن دیگر را از وسط کلاف به طول اضافه می‌کنند. یعنی ۳ عدد تیرآهن به طول قرار می‌گیرند کانکس‌ها با شاسی دور کلاف محکم‌تر و بهتر هستند؛ اما گران‌تر نیز هستند.

    مقایسه انواع کانکس بر اساس وزن کلی

    مدیران کانکس با ۳ نوع کیفیت کانکس تولید می‌نماید که این گروه‌ها عبارت‌اند: از کانکس ممتاز، کانکس درجه یک، کانکس معمولی، در گروه مدیران کانکس، کانکس درجه دوم و درجه سوم تولید نمی‌شود، و نخواهد شد .
    از لحاظ وزن کلی کانکس‌ها هرچقدر سنگین‌تر باشند بهتر هستند و باید این را دانست که کانکس‌ها از نظر شکل ظاهری هیچ فرقی با هم ندارند و کانکس‌های ممتاز شبیه کانکس‌های درجه سوم هستند. اما از لحاظ کیفیت با هم خیلی متفاوت هستند .
    کانکس‌های درجه یک ۳۰ درصد سنگین‌تر از کانکس‌های درجه سوم هستند. اگر مقایسه این کانکس‌ها را از نظر جنس هم داشته باشیم تفاوت را بیشتر احساس می‌کنید. به طور مثال یک نمونه آن تیرآهن شاسی کانکس است که در کارهای ممتاز و درجه یک و معمولی گروه صنعتی مدیران کانکس تمامی کانکس‌ها دارای تیرآهن ۱۴ و یا ۱۶ شرکت ذوب‌آهن اصفهان است. اما در کارهای درجه سوم از تیرآهن‌های نازک چینی استفاده می‌شود .
    برای مقایسه این تیرآهن‌ها کافی است با پتک سنگین چند ضربه به لبه تیرآهن‌های ذوب‌آهن زد که متوجه می‌شوید خم نمی‌شود. اما تیرآهن‌های چینی با کوچک‌ترین ضربه خم می‌شوند و از لحاظ شکل ظاهری تیرآهن‌های چینی لاغر و نحیف هستند؛ اما تیرآهن‌های ذوب‌آهن اصفهان قطور و تنومند هستند .
    وزن تیرآهن‌های ذوب‌آهن‌های اصفهان در نمره ۱۴ به ۱۶۵ کیلوگرم می‌رسد و وزن تیرآهن‌های چینی ۹۰ کیلوگرم هستند. پس خودتان تفاوت را متوجه می‌شوید .
    یکی دیگر از تفاوت‌ها در تخته کف است در کانکس‌های ممتاز و درجه یک گروه مدیران کانکس تخته کف از جنس ضد آب (واترپروف) چندلایه است و در جنس معمولی از تخته MDF به ضخامت ۱۶ میلیمتر استفاده می‌شود .
    در کانکس‌های ارزان‌قیمت درجه ۳ که در گروه مدیران کانکس تولید نمی‌شوند تخته‌های مورد مصرف از جنس نئوپان ۱۶ میلیمتر و در بعضی دیگر ۱۲ میلیمتر استفاده می‌شود که با اولین آب‌خوردن به نئوپان تخته کف خراب خواهد شد.

    از موارد دیگر کف‌پوش‌های استفاده شده در کف کانکس هستند. تمامی کف‌پوش‌های استفاده شده در کانکس‌های نوع ممتاز، درجه یک و معمولی دارای نمد است. این کف‌پوش‌ها کیفیت بالایی دارند، اما کانکس‌های درجه سوم این نمد را نداشته و کیفیت خیلی پائینی دارند و پا گذاشتن روی این کف‌پوش‌ها پا را اذیت می‌کند و تفاوت دیگر در ورق‌های بدنه و سقف است .

    نمونه کانکس
    کانکس‌های ممتاز دارای ورق ۷۰ است و کانکس‌های درجه یک دارای ورق‌های ۵۰ و کانکس‌های معمولی دارای ورق‌های سقف و بدنه ۳۰ است. اما کانکس‌های درجه سوم دارای ورق‌های ۲۰ است از لحاظ نرمی دردسرساز هستند. مثلاً روی سقف آنها نمی‌توان راه رفت و فرم ورق سریعاً له می‌شود .
    از تفاوت‌های کانکس خوب و کانکس بد می‌توان به وزن شاخه‌های پروفیل استفاده شده در آن اشاره کرد. در کانکس‌های ممتاز وزن هر شاخه پروفیل ۱۵ کیلوگرم است و در درجه یک وزن هر شاخه پروفیل ۱۱ کیلوگرم و در کانکس‌های معمولی از دو نوع پروفیل ۷ کیلویی و ۹ کیلویی استفاده می‌شود. اما در کانکس‌های درجه سوم تمامی پروفیل‌ها از شاخه‌های ۷ کیلویی هستند .
    نکته بعدی تعداد پروفیل‌های استفاده شده در کانکس‌های گروه صنعتی مدیران کانکس است که حداقل ۲۷ عدد در هر کانکس ۶ متری است؛ اما در کارهای درجه سوم این تعداد حدوداً ۲۰ عدد است .
    اگر بخواهیم دراین‌رابطه توضیح بدهیم حرف‌های زیادی دراین‌رابطه خواهیم داشت که تفاوت انواع کانکس‌های ارزان‌قیمت را از گران‌قیمت مشخص می‌کند ما در تیم مدیران کانکس بر این اعتقاد هستیم که مشتری حق انتخاب داشته؛ اما وظیفه مشاوران شرکت است که دراین‌رابطه مشتریان عزیز را راهنمایی کرده و مشاوره دهند.

    مقایسه انواع کانکس بر اساس ساخت و میزان پیچ استفاده شده

    مقایسه انواع کانکس بر اساس ساخت و میزان پیچ استفاده شده

    درگذشته در انواع کانکس‌ها از پرچ برای نصب ورق‌های بدنه و ورق‌های سقف استفاده می‌شد و در ضمن PVC و یا MDF را نیز با پرچ به پروفیل‌ها نصب می‌کردند و برای این کار ورق و پروفیل را با هم سوراخ کرده و بعد از آن توسط میخ‌پرچ و پرس پرچ ورق فلزی و یا PVC را به پروفیل پرچ می‌کردند. اما امروزه با ورود پیچ‌های سر مته‌ای پرچ‌ها کمتر استفاده می‌شوند و پرچ‌ها گران‌تر بودن ولی امروزه کار بسیار راحت‌تر شده و این نکته را باید گفت که هرچقدر فاصله بین پیچ‌ها کمتر باشد کار محکم‌تر و بهتر است.

    جمع‌بندی

    ما در این مقاله به گوشه‌ای از تقسیم‌بندی انواع کانکس بر اساس ساخت پرداختیم و قصد داریم این مقاله را در آینده توسعه دهیم. لازم به ذکر است انواع کانکس بر اساس ساخت یک مسئله مهم است زیرا بسیاری از خریداران دراین‌رابطه دارای اطلاعاتی کمی هستند .
    برای خرید کانکس همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکستان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    بازدید و مشاوره رایگان از مدیران کانکس

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس