لوگو مدیران کانکس

خرید کانکس کاروان| کانکس مسافرتی| کاروان سفری

خرید کانکس کاروان| کانکس مسافرتی| کاروان سفری

عنوان‌بندی مقاله

  • خرید کانکس کاروان:

    خرید کانکس کاروان نوعی بنای پیش ساخته است برای افرادی که علاقمند به سفرهای طولانی مدت و طبیعت گردی در مناطق بکر هستند و برای استراحت و اقامت در طول سفر از کانکس کاروان استفاده می کنند.به خرید کانکس کاروان بر حسب کاربرد آن کانکس مسافرتی یا کاروان سفری نیز می گویند. این کانکس کاروان ها میتوانند امنیت شما را در سفر در برابر هر چیزی که سلامتی و جان شما را به خطر بیندازد تامین کند.

    خرید کاروان سفری
    کانکس کاروان

    کاروان سفری، طوری طراحی و ساخته می‌شود که مانند یک کانکس مسکونی تمامی امکانات رفاهی شما را جهت اقامت تأمین کند و تفاوت آن با کانکس اقامتی این است دارای چهارچرخ برای حرکت و چهار جک برای نگه‌داشتن کانکس در محل استقرار است.
    از کانکس کاروان بیشتر در مسافرت‌های خانوادگی استفاده می‌کنند که از طریق مالبند به ماشین های سواری و همچنین ماشین های سنگین متصل می شود و می‌توان آن را از جایی به جای دیگر انتقال داد و هر زمان که نیاز به استقرار در محلی را داشته باشید به راحتی می توان آن را از ماشینتان جدا کنید.

    امکانات رفاهی کانکس مسافرتی:

    طراحی نمای داخل کاروان کانکس
    امکانات کانکس کاروان

    کانکس مسافرتی در ابعاد مختلف تولید می شود، ولی در نظر داشته باشید ابعاد کانکس کاروان با فضای در نظر گرفته شده در آن و باتوجه‌به امکاناتی که شما می‌خواهید، تعیین یا کوچک یا بزرگ می‌شود. مثلاً در کانکس‌ کاروان با ابعاد متوسط امکاناتی نظیر اتاق‌خواب، نشیمن، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام می‌توان در نظر گرفت، اما در کانکس کاروان با ابعاد کوچک فضایی جهت قراردادن تختخواب (تاشو) به همراه نشیمن و آشپزخانه و سرویس بهداشتی است.

    کاربردهای کانکس کاروان:

    خرید کانکس اداری در شهریار

    • کانکس کاروان در بخش پزشکی
    • کانکس کاروان حمل‌ونقل حیوانات
    • کانکس کاروان جهت پروژه‌های عمرانی

    خرید کانکس کاروان را در ابعاد مختلف باتوجه‌به نوع کاربرد آن می‌سازند، به‌خاطر سرعت ساخت سریع و قابلیت حمل‌ونقل آسان در بخش‌های تجاری، رفاهی، پزشکی، عمرانی و راه‌سازی استفاده می‌کنند و طرف‌داران زیادی در این بخش‌ها دارد.

    کانکس کاروان در بخش پزشکی:

    کانکس هلال احمر
    کانکس کاروان پزشکی

    برای اسکان در معابر عمومی جهت کاربردهای پزشکی، اورژانس یا انتقال خون طراحی و ساخته می‌شوند، و باتوجه‌به نوع کاربری آن ضمن رعایت اصول مهندسی سازه ها طوری ساخته می شود که مجهز به تجهیزات پزشکی لازم باشد تا در بهترین فضا به بیماران، مصدومین یا اهداکنندگان خون سرویس‌دهی لازم در شرایط کاملاً بهداشتی داده شود. در کانکس کاروان پزشکی طراحی سرویس بهداشتی، حمام و حتی ساخت اتاق عمل برای جراحی های فوری و حیاتی نیز امکان‌پذیر است.

    خرید کانکس کاروان حمل‌ونقل حیوانات:

    کانکس حمل اسب
    کانکس کاروان حمل حیوانات

    بعضی از کانکس کاروان‌ها صرفاً جهت انتقال حیوانات با ارزش مانند اسب‌های مسابقه یا برخی حیوانات با نژادهای خاص، طراحی و ساخته می‌شود که برای انتقال این حیوانات در مسافت‌های طولانی از آن استفاده می‌کنند تا حیوان هیچ آسیبی در طول مسیر انتقال نبیند.

    کانکس کاروان جهت پروژه‌های عمرانی:

    کانکس کاروان کارگاهی
    کانکس کاروان پروژه های عمرانی

    در پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی علاوه بر استفاده از امکانات رفاهی داخلی کاروان می‌توانید آن را در مسیر اجرای پروژه به‌راحتی انتقال دهید و در اجرای پروژه نظارت داشته باشید.

    قیمت کانکس کاروان:

    در قیمت‌گذاری کاروان سفری آیتم‌های بسیاری حائز اهمیت است، مثل ابعاد، نوع مصالح به‌کاررفته و امکانات رفاهی داخل کاروان سفری.
    برای اطلاع از قیمت تمام شده کانکس کاروان می‌توانید یک جلسه مشاوره حضوری با شرکت مدیران کانکس داشته باشید تا بعد از اجرای طرح سازه و مشخص‌شدن مصالح و متریال موردنیاز جهت ساخت قیمت تمام شده خدمتتان اعلام گردد.
    پیشنهاد می‌شود قبل از جلسه مشاوره تمام خواسته و امکاناتی که برای کاروان سفری خود در نظر گرفته‌اید با جزئیات کامل حتماً جمع‌آوری نمایید، هرچقدر این اطلاعات دقیق‌تر باشند کارشناسان ما راحتتر و دقیق‌تر می‌توانند قیمت تمام شده سازه مدنظر شما را اعلام نمایند.
    نکته: در نظر داشته باشید هرچقدر جزئیات در نظر گرفته شده در ساخت کانکس کاروان بیشتر باشد به‌تبع هزینه ساخت آن نیز بالاتر می‌رود که در اینجا مشاوران تیم ما سعی می‌کنند با کمک ارائه راهکارهای مفید و کاربردی‌تر هزینه ساخت کانکس کاروان شما را متعادل‌تر سازند.

    خرید کانکس کاروان سفری:

    امیدواریم تا اینجای مطالب توانسته باشیم تا حدودی اطلاعات شما را در رابطه با خرید کانکس کاروان ارتقاء دهیم . جهت خرید کانکس کاروان میتوانید از طریق راههای ارتباطی شرکت مدیران کانکس با ما تماس بگیرید و سوالاتتان را با مشاوران در میان بگذارید.
    اگر تمایل به مشاوره حضوری داشته باشید می‌توانید یک روز و ساعت را با همکاران ما مشخص کنید، تا در یک گفتگو دوستانه نظراتمان را در میان بگذاریم و در نهایت باتوجه‌به خواسته و نیاز شما و بودجه‌ای که برای ساخت و خرید کانکس کاروان در نظر گرفته‌اید بهترین خروجی کار را به شما ارائه دهیم.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس