لوگو مدیران کانکس

مشخصات فنی کانکس به چه شکل است؟

مشخصات فنی کانکس به چه شکل است؟

عنوان‌بندی مقاله

  • مشخصات فنی کانکس همانند کیفیت مواد اولیه برای ساخت یک ساختمان یا ویلا، تعیین‌کننده کیفیت کانکس‌ها است و همچنین علاوه‌برآن در قیمت کانکس‌ها نیز تأثیرگذار است.
    در این مقاله قصد داریم تا مشخصات فنی کانکس‌ها را به طور کامل بررسی کنیم تا شما اطلاعات لازم را در این مورد به دست آورید تا در زمان خرید با آگاهی بیشتری تصمیم‌گیری کنید. این مقاله را بادقت مطالعه کنید چرا که مشخصات فنی کانکس‌ها در ساخت کانکس بسیار تأثیرگذار است.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    مشخصات فنی کانکس

    مشخصات فنی کانکس

    استراکچر:

    کانکس‌های استراکچر از پروفیل ۸۰ در ۸۰ فریم کف ریزی و از تیر ریزی کف ار پروفیل ۸۰ در ۴۰ و اسکلت به دو صورت پروفیل ۸۰ در ۴۰ و ۴۰ در ۴۰ از جنس صنعتی سنگین با استاندارد ERW است.
    همچنین ERW به همراه بادبند و لچکی در مقطلع کلیدی است. جوشکاری از نوع جوش برق در سراسر با درجه ۱ و دقیق‌ترین استاندارد‌ها.

    اسکلت:

    پروفیل آهن در سایزهای مختلف با وزن استاندارد و مستحکم.

    جوشکاری:

    استفاده از الکترودهای مارک اما با بهره‌گیری از اصول فنی و مهندسی جوشکاری.
    استفاده از هوک‌های مقاوم از جنس میلگرد ۲۰ تا ۲۲ میلی‌متری و استفاده از بهترین ضدزنگ برای مقاوم شدن در شرایط بد آب‌وهوایی.

    جنس پوشش بدنه و نمای بیرونی:

    استفاده از ورق گالوانیزه، ساندویچ پانل، سایدینگ، کامپوزیت، چوب طبیعی، پروفیل آلومینیوم، پوشش PVC

    پوشش داخلی:

    برحسب سفارش مشتری می‌تواند PVC – MDF – یا تایل گچی استفاده کرد.
    برای پوشش داخلی از PVC درجه یک، ضد آب و قابل شستشو. مقاومت بسیار بالا در برابر آتش سوزی که در دو طرح سفید ساده و طرحدار چاپی و یا به صورت لمینت در طرح های مختلف طراحی شده و یا اگر می خواهیم از MDF استفاده کنیم، در رنگ های مختلف موجود است.

    سقف:

    ورق گالوانیزه ساده، طرح سفال، سفال سقفی، ایرانیت و آردواز و به‌صورت تک‌شیب، شیب دوطرفه و شیب ملایم در کانکس‌های ساخت دپو ماشین از پرچ‌های آلومینیومی یا پیچ‌های استیل محکم استفاده می‌شود.
    سقف‌های شیروانی بهترین گزینه برای سازه‌های پیش‌ساخته است؛ ولی سقف‌های صاف یا به‌اصطلاح پشت‌بام دار با رعایت استانداردها هم اجرا می‌گردد. استفاده از ورق‌های فولادی سقف مانند: ذوزنقه‌ای کرکره‌ای یا طرح سفال بالاترین استفاده را دارند. در طراحی خاص از ساندویچ پانل و یا سفال استفاده می‌شود.
    سقف‌های خاص شین در و یا پلی‌اتیلنی، آرشه فولادی نیز مورد استقبال قرار گرفته‌اند.
    در سازه‌های پیش‌ساخته سقف‌های متحرک قابل‌اجرا است.

    عایق‌بندی:

    در بین جداره‌های دیوار یا سقف و بدنه‌های کانتینر دپو ماشین از فایبرگلاس یا فوم پلی‌استایرن یا عایق پلی‌اورتان که به‌صورت نسوز یا کند سوز است، استفاده می‌شود از شعله‌ورشدن آتش در هنگام آتش‌سوزی جلوگیری می‌کند و در سقف‌ها با تزریق فوم پلی‌اورتان و یا ایزوگام کردن این امکان را دارد تا از وجود گردوغبار و باران و برف و حشرات مصون باشد.

    کف:

    کانکس‌های نگهبانی

    در کف کانتینرهای دپو ماشین عموماً از MDF درجه یک، تخته‌های نئوپان یا تخته‌های چندلایه کریندو و یا ورق آلومینیوم استفاده می‌شود.
    در اکثر موارد هم شده بنا به خواستهٔ مشتری عزیز از تخته‌های چندلایی ضد آب یا ورق آهن استفاده می‌شود.
    کف‌پوش رایج کانکس‌های کارگاهی پی‌وی‌سی رول طرح پارکت بوده که دو نوع پشت نمد دار و ساده است.
    پارکت لمینت‌ها AC4 بهترین امروز بود البته با ضخامت‌های مختلف برای مراکز تجاری و یا مسکونی.
    سرامیک: پشت قرمز یا پرسلان‌ها را می‌توان با سیستم چسبی و یا دوغ آبی و یا ملاتی در سازه پیش‌ساخته استفاده کرد.
    سنگ‌ها را می‌توان با سیستم چسبی و یا دوغ آبی و یا ملاتی در سازه پیش‌ساخته استفاده کرد.
    اگر می‌خواهید درباره نکات نگهداری کانکس بدانید حتماً مقاله موردنظر را مطالعه کنید.

    جمع‌بندی

    زمانی که ما برای خرید یک محصول اقدام می‌کنیم شروع به انجام یک سری تحقیقات می‌کنیم تا بهترین محصول را خریداری کنیم. همچنین یکی از پرکاربردترین راه‌ها برای انتخاب بهترین محصول مقایسهٔ آن با سایر محصولات است و برای اینکه ما بتوانیم مقایسه‌ای از روی آگاهی و درست انجام دهیم باید با مشخصات فنی آن محصول آشنایی پیدا کنیم.

    کانکس‌ها نیز مانند تمامی محصولات دیگر مشخصاتی دارند و مشخصات فنی کانکس که شامل جنس پوشش داخلی، ساختار و جنس سقف و غیره… می‌شود نوع و کیفیت آن  کانکس را مشخص می‌کند. انواع کانکس‌ها کمک زیادی به افراد مختلف می‌کند. ما در این مقاله به مشخصات فنی کانکس پرداختیم و گفتیم که هر کانکس باید چه مشخصاتی را داشته باشد تا به یک کانکس خوب تبدیل شود. ممنون که تا به اینجا همراه ما بودید امیدوارم که بهره لازم را برده باشید.

    برای خرید کانکس همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکستان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    بازدید و مشاوره از مجموعه مدیران کانکس

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس