لوگو مدیران کانکس

مشخصات کانکس اتاق کنفرانس

مشخصات کانکس اتاق کنفرانس

عنوان‌بندی مقاله

  • کانکس اتاق کنفرانس چیست؟

    کانکس کنفرانس سازه‌ای ازپیش‌ساخته شده از نوع کانکس‌های سالنی است. این سازه‌ها در ابعاد مختلف ساخته می‌شوند بنا بر درخواست مشتری با فضایی مناسب برای کنفرانس‌ها، برگزاری سمینارها و یا استراحتگاه تولید می‌شوند.
    کانکس‌های سالن کنفرانس از مواد اولیه سبک و با کیفیت بالا مثل ساندویچ پانل‌ها ساخته می‌شوند و بالاترین مقاومت را در برابر فشار باری و ضربه دارند.
    این پانل‌ها مقاومت بالاتری از چوب دارند، نیروی وارد شده را جذب می‌کنند در برابر رطوبت هوا و عوامل محیطی دچار خوردگی نمی‌شوند.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس اتاق کنفراس، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

    با ما یعنی مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    موارد استفاده از کانکس‌های سالن کنفرانس

    کانکس اتاق کنفرانس

    باتوجه‌به فضای کم برخی اداره‌جات می‌توان از فضاهایی مثل حیاط استفاده بهینه کرد و در کوتاه‌ترین زمان کانکس اتاق کنفرانس را در فضای حیاط نصب کرد و جلساتی مثل همایش‌ها، سمینارها و کنفرانس‌ها را برگزار نمود.
    در مواردی که زمان کافی برای ساخت یک بنا نداریم یا بنا بر دلایلی امکان بردن مصالح ساختمانی در محل نیست، می‌توان کانکس‌های سالن کنفرانس ازپیش‌ساخته شده را به‌راحتی به محل موردنظر انتقال داد و آنها را در فضای موردنظر نصب و از آنها بهره‌برداری کرد.
    همچنین در زمان‌های حادثه یا وقوع بلاهای طبیعی، می‌توان برای امدادرسانی در محل از آن‌ها استفاده کرد.
    استفاده از کانکس کنفرانس کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان و به‌آسانی وظایف امدادرسان‌ها را مشخص و گزارش فعالیت‌های آنها را بررسی کرد.

    ویژگی‌های کانکس اتاق کنفرانس

    • ابعاد بزرگ‌تری در مقایسه با کانکس‌های مدیریتی و اداری دارد.
    • امکاناتی مانند نمایشگر با ابعاد متناسب با سالن دارد.
    • سیستم تهویه مناسب دارد.
    • دارای سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه‌مطبوع
    • ظاهر مناسب، شکیل و تمیز
    • امکان نصب آنتن و شبکه‌سازی داخلی برای برقراری ارتباط ویدئویی
    • امکان قراردادن میز و صندلی بر اساس نوع کاربرد جلسه محور یا کنفرانس محور بودن سالن
    • نورگیر بودن فضای داخل سالن
    • امنیت و مقاوم‌بودن سازه
    • آبدارخانه و سرویس بهداشتی
    • استفاده از ورقه‌های ساندویچ پانل باکیفیت بالا

    قیمت کانکس اتاق کنفرانس

    کانکس اتاق کنفرانس

    کانکس کنفرانس مانند انواع دیگر کانکس‌ها ابعاد و ویژگی‌های متفاوتی دارد که این تفاوت‌ها روی قیمت تمام شده سازه، تأثیر دارد. همچنین کیفیت مواد اولیه مصرف شده برای ساخت کانکس و جنس مواد به‌کاررفته برای نمای کانکس روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. به‌عنوان‌مثال در شاسی کانکس‌های درجه یک از تیرآهن  ۱۴ یا ۱۶ شرکت ذوب‌آهن اصفهان استفاده می‌شود اما برای کانکس‌های درجه سه از تیرآهن‌های نازک چینی استفاده می‌شود.
    هرچه وزن مواد اولیه به‌کاررفته در ساخت کانکس مثل تیرآهن، پروفیل، ورق‌های فلزی، دیوارپوش‌ها و عایق‌های بکار برده بیشتر باشد عایق آن فشرده‌تر و متراکم‌تر و به‌عبارت‌دیگر دانسیته بالاتری دارد. شما می‌توانید برای سفارش کانکس سالن کنفرانس ابتدا نیازهای خود را برای سفارش کانکس مشخص کنید و با کارشناسان ما در مدیران کانکس برای سفارش کانکس موردنظر تماس بگیرید.

    نتیجه‌گیری و جمع‌بندی نهایی در مقاله کانکس اتاق کنفرانس

    کانکس‌های سالنی برای کاربردهای مختلف ساخته می‌شوند ازجمله برای برگزاری سمینارها، استراحتگاه کارمندان و کارگران مشغول به کار در پروژه‌های عمرانی و همچنین به‌عنوان سالن اجتماعات و کانکس کنفرانس استفاده می‌شوند. کانکس‌های سالن کنفرانس بسیار مستحکم هستند و در برابر طوفان و زلزله از امنیت بالایی برخوردارند.
    در زمان‌های امدادرسانی با استفاده از این کانکس‌های سالن کنفرانس که در کوتاه‌ترین زمان نصب می‌شوند می‌توان به فعالیت امدادرسانان رسیدگی کرد و بر ای نظم‌دادن به امور امدادرسانی برنامه‌ریزی انجام داد.
    کانکس‌های سالنی که به‌عنوان کانکس کنفرانس استفاده می‌شوند، داری سیستم تهویه مناسب، نمایشگر متناسب با ابعاد سالن، امکان نصب آنتن و شبکه‌سازی داخلی، نورگیر مناسب و غیره… هستند. این سازه‌های مقاوم شامل آبدارخانه و سرویس بهداشتی فرنگی نیز می‌شوند.
    قیمت کانکس سالن کنفرانس باتوجه‌به مواد اولیه آن متفاوت است. استفاده از ورق‌های ساندویچ پانل باکیفیت بالا باعث افزایش قیمت این سازه می‌شود. مواد به‌کاررفته برای نمای آنها نیزمی تواند متفاوت باشد. ظاهر کانکس سالن کنفرانس شکیل و جذاب است و فضای داخل آن مجهز به همه امکانات لازم از جمله آنتن و دکل ارتباطی برای ایجاد تماس ویدئویی می‌باشد.
    برای خرید کانکس اتاق کنفرانس با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید. طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه به شما کمک می‌کنند و متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکستان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

     

    بازدید و مشاوره رایگان از تیم مدیران کانکس

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    1 دیدگاه دربارهٔ «مشخصات کانکس اتاق کنفرانس»

    1. خیلی ممنون از اطاعات مفیدتون بنده شهسواری هستم واقعا از خریدم راضیم
      قیمت عالی و ارسال سریع بود?❤❤❤❤?????

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس