لوگو مدیران کانکس

معرفی کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

عنوان‌بندی مقاله

  • یکی از انواع کانکس‌ها کانکس سرویس بهداشتی است. این سازه با فراهم‌کردن امکانات رفاهی و بهداشتی طراحی و تولید می‌شود. سرویس بهداشتی پیش‌ساخته می‌تواند به‌صورت ثابت، متحرک، تک چشمه و یا چند چشمه باشد. در مواردی که افراد بیشتری از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند از کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه استفاده می‌شود. اگر شما برای باغ یا کارگاه ساختمانی یا هر فضای دیگری به دنبال کانکس سرویس بهداشتی هستید با مشاوران مدیران کانکس از طریق شماره‌تلفن‌های داخل سایت تماس بگیرید.
    در این مقاله به معرفی کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه می‌پردازیم. با مدیران کانکس قدیمی‌ترین و با تجربه‌ترین تیم ساخت و ساز کانکس در ایران همراه باشید.

    سرویس بهداشتی پیش‌ساخته: تک چشمه

    کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

    کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه در ابعاد کوچک و به‌صورت یک کیوسک طراحی و تولید می‌شود و داخل آن یک چشمه توالت قرار دارد. بسته به در خواست مشتری می‌توان از سرویس ایرانی یا فرنگی استفاده شود. این سازه در طرح رنگ و مدل‌های مختلف ساخته می‌شود. سرویس بهداشتی پیش‌ساخته تک چشمه اغلب در پروژه‌های عمرانی در خارج از شهرها و یا در کنار جاده‌ها و عوارضی بین شهرها امکان‌هایی که دسترسی به سرویس بهداشتی وجود ندارد، استفاده می‌شود و با عنوان‌های کانتی سرویس بهداشتی، کانکس دستشویی سیار و توالت سیار شناخته می‌شود.

    کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

    کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

    این سازه‌ها ابعاد بزرگ‌تر ساخته می‌شوند و به‌صورت دو، سه یا چند کابینه هستند. این نوع کانکس‌ها می‌توانند با راهرو یا بدون راهرو طراحی شوند. برای خارج‌کردن فاضلاب از سرویس بهداشتی ازپیش‌ساخته از یک منبع پلاستیکی به اسم سبتیک که در قسمت پایین کانکس تعبیه شده است، استفاده می‌شود. در مکان‌های عمومی پرتردد، پارک‌ها، مجموعه‌های گردشگری – تفریحی، سالن‌های ورزشی، اماکن مذهبی و غیره… از این کانکس‌ها استفاده می‌شود.

    ویژگی‌های کانکس سرویس بهداشتی

    1. قابلیت جابه‌جایی: این سازه‌ها به‌صورت سیار طراحی می‌شوند. پس از اتمام پروژه‌ها می‌توانید این کانکس‌ها را به محل پروژه بعدی انتقال دهید.
    2. سرعت ساخت‌وساز این سازه‌ها: به دلیل این که قطعات پیش‌ساخته این سرویس‌ها از قبل در کارخانه یا کارگاه‌ها ساخته می‌شوند، نصب و مونتاژ آن در زمان کوتاهی انجام می‌شود.
    3. نوع اتصالات: همهٔ اتصالات با جوش ممتد هستند؛ مثلاً اتصالات بین کابین و راهروها
    4. سنگ سازه: برای این سازه‌ها از سنگ توالت و روشویی از جنس مصالح چینی و باکیفیت بالا استفاده می‌شود.
    5. عایق‌بندی‌شده در برابر رطوبت: کانکس سرویس بهداشتی کل شبانه‌روز با آب در تماس است. به همین دلیل تمام قسمت‌های آن از جمله کف و دیوارها و سقف عایق بعدی و درزبندی می‌شوند.
    6. قیرپاشی: این کانکس‌ها به‌منظور عدم نفوذ حشرات و رطوبت در دو مرحله قیرپاشی می‌شوند.

     امکانات و تجهیزات سرویس بهداشتی پیش‌ساخته:

    در ذیل امکانات و تجهیزات کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه و پیش‌ساخته بررسی می‌گردد:

    • سرویس بهداشتی و دستشویی
    • استفاده از لوله‌کشی روکار
    • شیرآلات مرغوب
    • فلاش‌تانک
    • روشویی
    • فن دمنده (هوای بیرون را به داخل می‌کشد)
    • فن هواکش
    • سیم‌کشی برق و وسایل روشنایی
    • استفاده از فن تهویه جداگانه برای هرکدام از کابین‌ها
    • مجهز به سیستم اعلام حریق به‌منظور تأمین امنیت
    • کف سرامیک یا چینی

    مشخصات کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

    سرویس بهداشتی پیش‌ساخته

    برای کانکس‌های سرویس بهداشتی چند چشمه، چند کابین در نظر گرفته می‌شوند. این نوع سازه هم می‌تواند به طورت راهرو دار طراحی شود و هم بدون راهرو. در نوع بدون راهرو درب ورودی مستقیم داخل سرویس‌ها باز می‌شود و هرکدام از سرویس‌ها یک روشویی جداگانه دارند. اما در نوع راهرو دار، درب ورودی به داخل راهرو باز می‌شود و درب همه کابین‌ها به راهرو باز می‌شود. در این حالت روشویی و آینه‌ها داخل راهرو قرار می‌گیرند.

    مشخصات فنی این سازه‌ها به‌صورت زیر است:

    مشخصات فنی کانکس بهداشتی چند چشمه در ادامه ارائه می‌شود.

    • شاسی از تیرآهن ۱۴-۱۸
    • اسکلت بدنه از پروفیل‌های آهنی در ابعاد ۴۰*۴۰ یا ۴۰*۸۰
    • نمای خارجی از ورق‌های گالوانیزه با رنگ کوره‌ای
    • دیوارپوش داخلی پی‌وی‌سی روکش‌دار
    • جنس درب‌ها از آلومینیم
    • یک قلاب در قسمت بالای کانکس برای هنگام جابه‌جایی طراحی شده است.
    • کول فاژ کف: تخته نئوپان، MDF ، سمنت برد سیمانی، ورق فلزی فولادی، آلومینیومی، چوب
    • کف‌پوش‌های PVC، پارکت لمینت، سرامیک، سنگ، تخته‌های سه‌لایه ضد آب

    کانکس سرویس بهداشتی پانل ساندویچ

    در برخی موارد و اغلب برای استفاده‌های صنعتی بدنه کانکس‌های سرویس بهداشتی چند چشمه با ورق‌های ساندویچ پانل ساخته می‌شود. داخل ورق‌های ساندویچ پانل با گاز فشارقوی پر شده است و از عایق‌های مختلف برای عایق بعدی آن‌ها استفاده می‌شود. ورق‌های ساندویچ از جنس گالوانیزه، آلو زینک و آلومینیوم هستند. ضخامت بین این ورقه‌ها برای انواع کاربردها مختلف است. شاسی و اسکلت این کانکس‌ها از جنس پروفیل‌های آهنی است. جنس بدنه و سقف از ورق‌های ساندویچ پانل عایق‌بندی‌شده با عایق پلی‌اورتان است و پوشش دیوارهای داخلی PVC است.

    مزیت و ویژگی‌های مهم کانکس‌های سرویس بهداشتی

    یکی از بهترین مزیت و ویژگی‌های کانکس‌های سرویس بهداشتی این است که شما خیلی راحت و با هزینه بسیار پایین‌تر نسبت به ساخت‌و‌ساز سرویس بهداشتی به‌وسیله مصالح ساختمانی و کارگر می‌توانید به‌راحتی کانکس سرویس بهداشتی خود را خریداری کرده و آن را مستقر کنید. پس بزرگ‌ترین مزیت کانکس‌های سرویس بهداشتی صرفه‌جویی در زمان و سرمایه ارزشمند شما مخاطب گرامی است.
    لازم به ذکر است که مزیت دیگر کانکس‌های سرویس بهداشتی این است که دیگر شما نگرانی از پر شدن چاه سرویس بهداشتی و یا آلودگی‌های ازاین‌قبیل است، زیرا شما با استفاده از کانکس سرویس بهداشتی می‌توانید به‌راحتی مخزن آن را خالی کرده و دوباره استفاده کنید یا حتی مکان کانکس سرویس بهداشتی را تغییر دهید.
    شما با خرید کانکس‌های سرویس بهداشتی سلامت و پاکیزگی را به اعضای تیم یا خانواده خود (بسته به نوع استفاده) هدیه می‌دهید.

    نتیجه‌گیری و جمع‌بندی مطالب در مقاله کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

    کانکس‌های سرویس بهداشتی (همچنین کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه) با تمام تجهیزات و امکانات بهداشتی در مکان‌های مختلف عمومی مانند پارک‌ها، مجموعه‌های گردشگری و یا در باغ‌های شخصی و هرجایی که دسترسی به سرویس بهداشتی نباشد مشاهده می‌شوند. به دلیل مزایا و ویژگی‌هایی که دارند بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. سرویس بهداشتی‌های پیش‌ساخته دو نوع تک چشمه و چند چشمه تقسیم می‌شوند. تعداد چشمه‌های کانکس سرویس بهداشتی بستگی به سفارش مشتری دارد.
    این سازه‌ها در دو نوع راهرو دار و بدون راهرو تولید می‌شوند و این امکان وجود دارد که با نصب یک دوش در یکی از کابین‌ها از آن به‌عنوان حمام استفاده شود. شاسی آن‌ها از تیرآهن و اسکلت بدنه از پروفیل‌های آهنی است. دیوارها سقف یا از نوع ساندویچ پانل هستند یا از ورق‌های گالوانیزه با رنگ کوره‌ای.
    شما می‌توانید برای خرید کانکس‌های سرویس بهداشتی با تیم مجرب مدیران کانکس که سابقه درخشانی در ساخت‌وساز و فروش کانکس دارند با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا تیم و کارشناسان ما شما را در پروسه خرید کانکس همراهی کنند. مدیران کانکس بهترین تیم ساخت‌وساز و فروش کانکس در ایران.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه»

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس