لوگو مدیران کانکس

نکات طلایی خرید کانکس

نکات طلایی خرید کانکس

عنوان‌بندی مقاله

  • خرید کانکس دارای بایدها و نبایدهایی هستند که باید به آن به‌خوبی دقت کرد. در خرید کانکس به چه چیزهایی باید دقت کنیم؟ ما به کانکس، در چه ابعاد و طرحی و با چه کیفیتی نیاز داریم؟ در خرید کانکس، باید به نسبت نیازمان ابعاد کانکس، طرح کانکس و کیفیت کانکس را در نظر داشته باشیم. کانکس‌ها در ابعاد مختلف و با طرح و کیفیت‌های متفاوت تولید می‌گردند و ما در خرید کانکس کاملاً برای انتخاب مختاریم.

    کانکس در ابعاد استاندارد از ۲×۲ تا ۱۲×۳ و ابعاد سفارشی دیگر مانند: کانکس سفارشی، کانکس ساندویچ پانل، کانکس کامپوزیت و… تولید و عرضه می‌گردد. اگر نیاز شما کارفرمایان محترم به کانکس، به‌صورت مقطعی بوده و مدت‌زمان کوتاهی را جهت استفاده از کانکس در نظر دارید می‌توانید از کانکس تیپ ۲ و اگر نیاز شما به‌صورت دائمی و طولانی‌مدت است، حتماً باید از کانکس تیپ ۱ استفاده نمایید.

    اگر تعداد نفراتی که قرار است در کانکس مستقر شوند کم باشد می‌توانید از کانکس با ابعاد کوچک و اگر تعداد نفراتی که قرار است در کانکس مستقر شوند زیاد باشد می‌توانید از کانکس با ابعاد بزرگ‌تر و یا کانکس سفارشی استفاده نمایید، البته کانکس با مدل‌ها و تیپ‌های بسیار ضعیف‌تر در کارگاه‌های کوچک کانکس سازی تولید می‌شوند که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نبوده و خرید آنها به شما توصیه نمی‌شود.

    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانتینر کانکس، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    خرید کانکس در انواع مختلف

    خرید کانکس در انواع مختلف
    خرید کانکس

    خرید کانکس استاندارد، کانکس سالنی، کانکس دو اتاقه، کانکس دو اتاقه با آبدارخانه و سرویس بهداشتی، کانکس سه اتاقه، کانکس نگهبانی، کانکس کیوسک نگهبانی، کانکس سیار، کانکس چرخدار، کانکس پرتابل، کانکس حمام، کانکس دو طبقه، کانکس ویلایی، کانکس مسکونی، کانکس کامپوزیت، کانکس ساندویچ پانل، کانکس دکوراتیو، کانکس آشپزخانه، کانکس غذاخوری، کانکس فروشگاهی، کانکس نمایشگاهی، کانکس درمانگاهی، کانکس هلال احمر، کانکس پیش ساخته، کانکس کارگری، کانکس اداری، کانکس دفتر مهندسی و انواع متنوع دیگر تولید می شود.

    انتخاب هر یک از آنها با هر طرح و رنگی و خرید آن بستگی به نوع مصرف شما مشتریان محترم دارد. جهت مناطقی که می‌توان کانکس را با تریلی به آنجا ارسال نمود، بهتر است از کانکس جوشی و جهت مناطقی که صعب‌العبور بوده و نمی‌توان کانکس را با تریلی به آنجا ارسال نمود باید کانکس پیچ‌ومهره‌ای خریداری نمود، همچنین جهت مناطقی که بیش از حد سرد و یا بیش از حد گرم هستند بهتر است از کانکس ساندویچ پانل استفاده شود.

    در خرید کانکس به سابقه سازنده کانکس باید توجه نمود و همیشه سعی کنیم کانکس مورد نیازمان را از شرکت‌های معتبر کانکس سازی؛ مانند ایران کانکس که محصول آن‌ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است تهیه نماییم. شرکت‌های محترم راه‌سازی، پیمانکاری، شرکت‌های ساختمانی و مهندسی، مجریان و پیمانکاران جاده‌ای، پیمانکاران صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، سازمان‌های دولتی، جنگلبانی‌ها، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش، سازمان‌های دولتی، تجهیز کارگاه، شهرداری‌ها، سازمان‌های حمل‌ونقل و راهداری، احداث نیروگاه‌ها و پست‌های انتقال نیرو، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، ستاد حوادث غیرمترقبه و مراکز امداد و نجات جاده‌ای و پلیس‌راه‌ها، اورژانس و هلال‌احمر و بیمارستان صحرایی، آب و فاضلاب، برق منطقه‌ای استان‌ها، مرزبانی‌ها، وزارتخانه‌ها، سفارتخانه‌ها و مدارس کشور، پارک‌ها، فضای سبز و معابر هر یک باید به نسبت نیاز خود کانکس خریداری نمایند.

    مزایای خرید کانکس

    مزایای خرید کانکس

    مهم‌ترین مزایای استفاده از کانکس خلاصه شده در صرفه‌جویی زمان و هزینه‌ها اما در کنار آن دارای مزایایی دیگری نیز است. در اینجا برای روشن‌شدن موضوع به طور خلاصه هریک از مزایای آن را شرح داده‌ایم.

    • سرعت در ساخت: سرعت بیشتر در روش‌های سنتی و معمولی بانی بازگشت سریع‌تر سرمایه  و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها است.
    • مقاومت در برابر زلزله: به دلیل استفاده از مصالح بزرگ و سبک مقاومت این شیء در برابر زلزله بسیار بالا بوده و از طرفی در صورت تخریب آوار آن به دلیل سبکی  برای انسان خطرناک نبوده.
    • عایق حرارتی: استفاده از عایق‌های مناسب در جداره‌های کانکس باعث شده تا اتلاف گرما، سرما و انرژی در آنها به حداقل رسیده به‌طوری‌که از آنها در مناطق خیلی سرد یا گرم استفاده می‌شود.
    • امکان جابه‌جایی: این سازهٔ ازپیش‌ساخته که قابلیت جابه‌جایی آسان را دارد این مزیت بسیار خوبی را دارد که پس از اتمام پروژه سریعاً سازه‌ها را به مکان جدید منتقل نمود.
    • قابلیت ذخیره‌سازی: یک کانکس می‌بایست در مواقع بحران مدت کوتاهی قابل اسکان برای آسیب‌دیدگان باشد. از این باید تولید انبوه صورت بگیرد تا در مواقع اضطراری مردم از آن بهره ببرند.
    • تنوع در طرح: مزیت دیگر آن ارائه طرح‌های مختلف با درنظرگرفتن نوع کاربرد خود هماهنگ و بازدهی خوبی را که این کار معمولاً در طراحی کانکس به هنگام بررسی‌های فنی و تحقیقات پیش‌تولید صورت می‌گیرد.

    معایب خرید کانکس

    از عمده‌ترین معایب این سازه‌ها به نبود کنترل کیفی در اکثر واحدهای تولیدکننده در مرحله نخست باید اشاره کرد. چرا که بسیاری از تولیدکنندگان آن‌ها را کارگاه‌های کوچک و غیراستاندارد تشکیل داده‌اند که بدون درنظرگرفتن اصول مهندسی در صنعت پیش‌ساختگی اقدام به تولید کرده و با استفاده از مصالح بی‌کیفیت یک سازه نامرغوب را تولید می‌کنند. این کار باعث کاهش هزینه‌ها می‌گردد چرا که مصالح اولیه بی‌کیفیت قیمت تمام شده نهایی پائین‌تری خواهد داشت و بسیاری از خریداران به دلیل قیمت پائین از آنها خرید و در نهایت از این کار خود ابراز ندامت می‌کنند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتماً محصول خود را از کارخانه‌های معتبر تولیدکننده کانکس با رعایت اصول فنی مهندسی تهیه فرمایید. از دیگر معایب آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    •  کاهش قیمت پس از استفاده: معمولاً پس از خرید و استفاده اگر قیمت آن حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از هزینه اولیه آن کمتر می شود.
    • محدودیت در ابعاد هنگام حمل: هر سازه برای اینکه قابلیت حمل باشد باید دارای ابعاد استاندارد در همه جهات باشد تا مجوز را کسب نماید  که این کار در ابعاد بزرگ مشکل است.

    اگر که می‌خواهید بدانید کانکس چیست و چه مزایایی دارد حتماً مقاله موردنظر را مطالعه کنید.

    جمع‌بندی

    خرید کانکس دارای باید و نبایدهایی است که اگر بدانید به نتایج فوق‌العاده‌ای دست پیدا خواهید کرد. برای مثال شما برای خرید ماشین یک سری بایدها و نبایدهایی را باید انجام دهید که ما در این مقاله کامل به این موضوع پرداختیم و بایدونبایدهای خرید کانتینر را به شما عزیزان گفتیم. امیدوارم که از این مقاله بهره لازم را برده باشید.

    برای خرید کانکس همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکستان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    بازدید و مشاوره از مجموعه مدیران کانکس

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس