لوگو مدیران کانکس

کانتینر فست‌فود سریع‌تر کسب‌و‌کارتان را راه‌اندازی کنید

فروش کانتینر فست‌ فود

عنوان‌بندی مقاله

  • تولید کانتینر فست‌فود در طی چند سال گذشته با نوآوری شرکت‌های تولیدکننده کانکس و کانتینر توانسته به تعداد افرادی که به‌وسیله کانتینر فست‌فود کارآفرینی و اشتغال‌زایی کرده‌اند بیفزاید تا این افراد بتوانند با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان کسب‌وکار خود را راه‌اندازی و درآمد کسب کنند. در طی چندساله گذشته تعداد طرف‌داران خرید کانتینر فست‌فود روبه‌افزایش است که از مهم‌ترین دلایل آن کمبود جا و استقبال زیاد مردم از غذاهای فست‌فودی به علت کمبود وقت و مشغله کاری می‌باشد. افزایش اجاره‌بها برای اجاره فضایی جهت راه‌اندازی فست‌فود که بتوان در آن غذای باکیفیت اما به قیمت مناسب فروخت غیرممکن است؛ چون همان‌طور که می‌دانید اجاره‌بهای بالا روی قیمت تمام شده غذایی که شما تهیه می‌کنید تأثیرگذار است.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانتینر فست فود، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    کانتینر فست‌فود چیست؟

    ساخت کانتینر فست فود
    تعریف کانتینر فست فود

    کانتینر فست‌فود همان‌طور که از اسمشان مشخص است از کانتینرهایی که بیشتر در صنعت حمل‌ونقل تجاری استفاده می‌شود ساخته می‌شوند و به علت ارزان‌بودن و آماده‌شدن در مدت‌زمان کم مورد استقبال بسیاری از افرادی که تمایل به تأسیس فست‌فود دارند قرار گرفته است.
    مشخصات فنی کانتینر فست‌فود در اکثر مواقع برای ساخت کانتینر فست‌فود از کانتینر ۲۰ فوت استفاده می‌شود، ولی افرادی که فضای بیشتری دارند می‌توانند از کانتینر ۴۰ فوت نیز استفاده کنند تا فضای گسترده‌تری را در اختیار داشته باشند. از نکات مهم طراحی و ساخت کانتینر فست‌فود محل قرارگیری درب ورودی آن است تا در بهترین جای ممکن با دسترسی راحت کار گذاشته شود، همچنین طراحی سیستم نورپردازی در داخل و بیرون فضای کانتینر فست‌فود از نکات حائز اهمیت می‌باشد.
    استفاده از متریال باکیفیت در فضای داخل کانتینر نیز بسیار مهم است، چون افراد ترجیح می‌دهند زمانی که صرف غذاخوردن می‌کنند در محیطی تمیز، آرامش‌بخش و شیک باشد.

    تجهیزات داخل کانتینر فست‌فود شامل موارد ذیل است:

    تجهیز کانتینر فست فود به تمامی امکانات
    تجهیزات داخل کانتینر فست فود
    • کابینت به تعداد مناسب و طبق سفارش مشتری
    • سیستم تهویه بسیار قوی
    • تجهیزات کامل پخت و پز با توجه به نیاز مشتری
    • سیستم کشی برق
    • سیستم لوله‌کشی و غیره…

    خرید کانتینر فست‌فود:

    فروش کانتینر فست فود
    خرید کانتینر فست فود

    امروزه تعداد متقاضیان کانتینر فست‌فود روبه‌افزایش است، شرکت مدیران کانکس آمادگی خود را در ارائه هرگونه مشاوره جهت ساخت و تأسیس کانتینر فست‌فود مدنظرتان اعلام می‌نماید تا در راستای تحقق ایده کسب‌وکارتان شما را یاری نماییم.
    پیشنهاد می‌کنم بعد از تهیه ملک با موقعیت مکانی مناسب، دررابطه‌با کانتینر فست‌فودها مطالعه و تحقیقات لازم را انجام دهید، چون قرار است محل کسب‌وکار شما باشد پس بهتر است تمامی جوانب کار در نظر گرفته شود و دقیقاً بدانید از ساخت کانتینر فست‌فود چه انتظاراتی دارید. سپس می‌توانید به‌صورت تلفنی یا به‌صورت حضوری یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت مدیران کانکس داشته باشید و طی یک گپ و گفتگو دوستانه نظرات و ایده خود را با ما در میان بگذارید تا ما نیز بتوانیم بهترین گزینه را باتوجه‌به بودجه در نظر گرفته شده و همچنین انتظارات شما از ساخت کانتینر فست‌فود مدنظرتان به مرحله طراحی و تولید برسانیم.
    برای خرید کانتینر فست‌فود همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانتینرتان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    تماس با مدیران کانکس
    جهت خرید کانتینر فست فود با مدیران کانکس در ارتباط باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    2 دیدگاه دربارهٔ «کانتینر فست‌فود سریع‌تر کسب‌و‌کارتان را راه‌اندازی کنید»

    1. ممنونم بابت مقاله خوبتون
      من مدتی هست که این ایده رو در ذهنم دارم و تصمیم دارم که یک تهیه غذای خانگی تاسیس کنم، اما متاسفانه فکر میکنم بودجه ام خیلی کافی نیست برای تاسیس سفارش یک کانتینر فست فود?? میشه بفرمایید برای ساخت یک کانتینر فست فود با امکانات اولیه حداقل چقدر باید هزینه کنم؟?

      1. سلام دوست عزیز
        برای تعیین بودجه جهت ساخت یک تهیه غذا با کانتینر پیشنهاد میشود یک جلسه حضوری یا تلفنی با مشاوران مدیران کانکس داشته باشید تا مشخص شود آیا بودجه مدنظر شما برای این کار کافی می باشد یا خیر.
        اگر هم بودجه شما کم باشد میتوانید از شرایط اقساط خرید کانتینر استفاده نمایید.

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس