لوگو مدیران کانکس

کانکس اقامتی چیست و چه کاربردی دارد؟

کانکس اقامتی

عنوان‌بندی مقاله

  • کانکس اقامتی چیست؟ بعضی‌اوقات ممکن است به‌خاطر دلایلی مختلف نیاز باشد که یک سوئیت کوچک دارای آشپزخانه و حتی برخی اوقات سرویس بهداشتی احداث کنیم. اخیراً کانکس‌ها تبدیل به یکی از محبوب‌ترین خانه‌ها شده‌اند و به نظر می‌رسد همه در مورد آنها صحبت می‌کنند. در ایران و سایر نقاط جهان، اغلب مهندسان خانه‌های کانتینری از مدل‌های آجری و ملاط معمولی استفاده می‌کنند. اگر که می‌خواهید بدانید که کانکس چیست حتماً مقاله موردنظر را مطالعه کنید البته در ادامه یک توضیح کوتاهی درباره کانکس‌ها خواهیم داد.

    در ادامه دلایلی آورده شده که چرا یک‌خانه کانتینری ممکن است برای شما مناسب باشد که این امکان در کانکس اقامتی فراهم آمده است. به‌طوری که در عرض چند ساعت می‌توانیم با خرید و انتقال آن به محل موردنظر خود، سوئیت موردنیاز خود را داشته باشیم. در ادامه ویژگی‌های این محصول به همراه اطلاعات فنی، ابعاد و امکانات مورد برسی قرار گرفته است.

    در این مقاله قصد داریم تا کامل به این موضوع بپردازیم که کانکس اقامتی چیست و چه مشخصاتی را به همراه دارد.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس اقامتی، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    کانکس چیست؟

    قبل از هر چیزی باید با کانکس آشنا شوید و درباره آن اطلاعاتی داشته باشید. کانکس به معنای یک سازه‌ای است که از قبل ساخته شده است و در زبان‌ها مختلف به آن شل‌تر (shelter) یا کانکس (conex) گفته می‌شود. کانکس از انواع مختلفی تشکیل شده و هر کدام از آن‌ها دارای مزایا و معایبی هستند و در جاهای مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند. امروزه باتوجه‌به قیمت بالای خانه‌ها و ویلاها و همچنین قیمت بالای هتل‌ها کانکس‌های اقامتی می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی باشد تا هرکس در هرزمان برای مسافرت اقدام کند.

    مشخصات کانکس اقامتی

    مشخصات کانکس اقامتی

    ازآنجاکه فلسفه ساخت کانکس اقامتی برای سکونت موقت مانند مواقع مسافرت یا اسکان درون باغ است، این سازه دارای ابعاد کوچک با امکانات یک‌خانه کوچک بوده که هم در مورد حمل‌ونقل آن مشکلی وجود نداشته باشد و هم قیمت تمام شده کار کاهش‌یافته، ضمن اینکه نیازی به جواز احداث بنا برای قراردادن آن وجود نداشته باشد.

    به طور معمول این سازه در ابعاد ۱۸ مترمربع (طول ۶ متر و عرض ۳ متر) تولید می‌شود که دارای یک کابینت آشپزخانه برای گرم‌کردن غذا یا پخت‌وپزهای ساده، دم آوردن چای و این‌گونه موارد است.

    در برخی موارد نیز بنابه‌درخواست خریدار یک سرویس بهداشتی مجهز به حمام و دستشویی نیز در آن تعبیه و یا اینکه کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه کوچکی همراه با آن خریداری و در نزدیکی محل نصب کانکس اقامتگاهی قرار می‌دهند تا هم فضای داخل را اشغال نکرده و هم از تأسیسات فاضلابی فاصله داشته باشد.

    اطلاعات فنی کانکس اقامتی

    اطلاعات فنی کانکس اقامتی

    مدیران کانکس: شاسی این سازه از تیرآهن‌های سنگین با نمره ۱۶ به‌صورت دور کلاف و اسکلت از پروفیل‌های آهنی با ضخامت ۲ میلیمتر بوده که به‌وسیله جوش الکتریکی به یکدیگر متصل شده‌اند.

    ازآنجایی‌که کانکس اقامتی ممکن است در شهرهای مختلف و با آب‌وهواهای متفاوتی مورداستفاده قرار گیرد گروه مهندسین راه کوشش توجه ویژه‌ای به عایق‌بندی جداره‌های آن نموده و برای پوشش سقف و دیواره‌های کانکس اقامتی از ساندویچ پانل که در جداره‌های آن عایق پلی‌اورتان تزریق شده استفاده خواهد شد و ضخامت پانل‌ها ۴ سانتیمتر است.

    همچنین مورد دیگر جهت جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده از پنجره‌های دوجداره UPVC جهت ایجاد حداقل تبادل حرارتی بین فضای داخل و خارج این سازه است. برای امنیت فضای داخلی درب از نوع ضدسرقت و پنجره‌ها دارای حفاظ آهنی هستند.

    دیوارپوش‌های داخلی جهت تزیین فضا از نوع PVC با طرح‌های متنوع چوب یا کاغذدیواری بوده و سیم‌کشی آن جهت ایمنی بیشتر و سهولت در انجام تغییرات به‌صورت روکار از طریق داکت‌های برق انجام شده که مجهز به چراغ روشنایی داخلی و بیرونی، فیوز مینیاتوری، کلید پریزهای موردنیاز است.

    کف کانکس اقامتی از جنس تخته چندلایه ضد آب با کف‌پوش PVC طرح‌دار بوده و کابین این سازه از نوع MDF به مساحت ۲ متر طول دارای سینک ظرف‌شویی، آبچکان، گاز صفحه‌ای دو شعله و هود تهویه است. یک متر از فضای عرضی که بدون کابینت باقی می‌ماند محل قرارگیری یخچال است.

    قیمت کانکس اقامتی

    قیمت کانکس‌های اقامتی نیز مانند خانه‌های مسکونی بر اساس مترمربع بررسی و اعلام می‌شود و این بدین معناست که زمانی که متراژ دو کانکس متفاوت است قیمت آن نیز به همان نسبت بیشتر و یا کمتر می‌شود. شما می‌توانید برای محاسبهٔ قیمت کانکس موردنظرتان از راهنمایی مشاوران مدیران کانکس استفاده کنید. بدین منظور با شماره‌های واقع در انتهای صفحه تماس بگیرید.

    کاربرد کانکس اقامتی

    کاربرد کانکس اقامتی

    کاربردهای مختلفی برای کانکس اقامتی وجود داشته که ممکن است هر شخص برای آن تعریف جدیدی ارائه کند؛ اما به‌طورکلی همه آنها برای سکونت موقت یا حتی دائم بوده.
    به طور مثال می‌توان با ارائه یک طرح جامع و تهیه تعدادی از این سازه‌ها یک مجتمع اقامتی در محلی که توریست‌ها برای بازدید از منطقه می‌آیند ایجاد نمود که به‌نوعی کارآفرینی و درآمدزایی نیز محسوب می‌شود و یا ممکن است شخصی برای استفاده در باغ شخصی خود بجای احداث بنا از آن استفاده نموده و یا حتی به‌عنوان سوئیت سرایداری برای مجتمع‌های بزرگ مسکونی یا اداری مورداستفاده قرار گیرد.

    خانه کانتینری

    خانه کانتینری معمولاً یک مکان مسکونی است که از وسایل فولادی ساخته شده است. به‌طورکلی، هیچ محدودیتی برای کارهایی که می‌توانید با این فضا انجام دهید وجود ندارد. می‌توانید از آنها به‌عنوان یک محل سکونت مستقل، یک فضای اداری یا ایجاد یک‌خانه چندطبقه‌ای با چندین فضای مختلف استفاده کنید.

    مدیران کانکس، یک شرکت تأمین‌کننده کانکس‌های اقامتی و قابل‌حمل در سراسر تهران با خدمات ساخت و نوسازی است. ما در تهیه، ساخت و بازسازی کانکس در نواحی مختلف تخصص داریم. کانکس‌ها با هر اندازه‌ای برای تقریباً انجام تمام کارها وجود دارد. ما از طریق فرایند جامع خود، بالاترین استانداردهای تولید و تضمین کیفیت را حفظ می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر کانکس ساخته شده بادوام، ایمن و راحت است. چه به طور دائم به کانکس نیاز داشته باشید یا به دنبال یک واحد اجاره موقت باشید، مدیران کانکس قصد دارد خانه‌های کانتینری باکیفیت و جدید را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار شما قرار دهد.

    کانکس‌ها و اجاره‌ای و قابل‌حمل مدیران کانکس در سراسر تهران در دسترس هستند. کانکس‌های فولادی و سنگین که برای در دسترس هستند، به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر برخوردهای اجتناب‌ناپذیر مقاومت کنند.

    اگر به کانکس‌هایی برای مقاصد مسکونی در مقیاس کوچک نیاز داشته باشید یا شرکتی را برای پروژه‌های صنعتی در مقیاس بزرگ‌تر بخواهید، ما مجموعه‌ای متنوع از اندازه‌های کانکس‌ها را داریم که متناسب با نیازهای شما هستند در بیشتر موارد، ما می‌توانیم کانکس‌ها را مستقیماً پس از ثبت سفارش به شما تحویل دهیم.

    همچنین مواردی برای نگهداری کانکس وجود دارد که اگر بتوانید نکات نگهداری کانکس را اجرا کنید نتایج بی‌نظیری برای شما حاصل خواهد شد.

    جمع‌بندی

    کانکس‌ها دارای انواع مختلفی هستند و یکی از کانکس‌های پرطرفدار کانکس اقامتی است که افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. ساختن یک خانه شخصی یکی از با ارزش ترین کارهایی است که می توانید برای خود و خانواده خود انجام دهید. ساخت یک خانه سفارشی مزایای بسیاری دارد و دلایل زیادی برای مقابله با این چالش وجود دارد. با این حال، اگر تا به حال به هزینه ساخت یک خانه نگاه کرده باشید، می دانید که چقدر می تواند گران باشد. به همین دلیل است که ساخت یک کانکس اقامتی گزینه بسیار خوبی است. ما در این مقاله کامل درباره کانکس اقامتی صحبت کردیم و گفتیم که کانکس اقامتی چیست و قیمت آن به چه صورت است. امیدوارم که از این مقاله بهره لازم را برده باشید و اطلاعات کافی را کسب کرده باشید.
    برای خرید کانکس اقامتی همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکستان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    ارتباط با مدیران کانکس

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس