لوگو مدیران کانکس

کانکس ایستگاه صلواتی چیست؟

کانکس ایستگاه صلواتی چیست؟

عنوان‌بندی مقاله

  • کانکس‌ ایستگاه صلواتی یکی از محصولات مدیران کانکس است که به‌صورت اختصاصی برای ایستگاه‌های صلواتی در ایام خاص، طراحی شده‌اند. مثلاً در ایام محرم در خیابان‌های شلوغ با برپایی ایستگاه صلواتی از عدهٔ زیادی از عزاداران و عابران با شربت و چای و…پذیرایی می‌کنند.
    این سازه معمولاً با ابعاد کوچکی از سایر کانکس‌ها ساخته می‌شود، اما باتوجه‌به سفارش مشتری در ابعاد مختلف ساخته می‌شوند. قیمت این سازه‌ها نیز هر چه ابعاد آن بزرگ‌تر و کیفیت مواد اولیه بیشتر باشد افزایش می‌یابد.
    امروزه استفاده از کانکس‌های مخصوص  برای سازماندهی نظم‌دادن به پذیرایی از عزاداران بسیار متداول است؛ زیرا فضایی مناسب و بهداشتی در اختیار افراد مسئول پذیرایی قرار می‌دهند که به‌راحتی بتوانند بین مردم و عابران نذری پخش کنند.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس ایستگاه صلواتی، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با ما یعنی مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    ایستگاه‌های صلواتی

    ویژگی‌های کانکس ایستگاه صلواتی

    نمونه‌ای ایستگاه‌های صلواتی

    کانکس‌های مخصوص ایستگاه صلواتی را می‌توان به‌صورت موقت در کنار خیابان‌ها نصب کرد. چندین نفر برای پذیرایی می‌توانند داخل آنها قرار بگیرند و از مردم و عزادارانی که در حال عبور هستند، پذیرایی کنند. مواد اولیه به‌کاررفته در این سازه بسیار سبک و در برابر رطوبت، تابش آفتاب و خوردگی بدنه مقاوم هستند.
    کانکس‌های ایستگاه صلواتی می‌توانند به‌گونه‌ای طراحی شوند که شامل بخش‌های مختلفی برای مطبخ و انباری باشند. همچنین یک کانتر برای قراردادن سینی‌های چای و شربت داخل آنها تعبیه شده است. با استفاده این سازه‌های مخصوص می‌توان به‌صورت منظم و بهداشتی از عزاداران پذیرایی نمود.
    یکی دیگر از ویژگی‌های کانکس ایستگاه صلواتی استحکام آن در برابر باد و طوفان و بارندگی‌های شدید است که بسیار باکیفیت عمل می‌کند و امنیت بسیار بالایی دارد.

    مزیت استفاده از کانکس‌های ایستگاه صلواتی

    نمونه‌ای کانکس ایستگاه صلواتی

    برپایی ایستگاه‌های صلواتی به روش‌هایی که از قبل مرسوم بوده‌اند نیاز به برنامه‌ریزی و هماهنگی با افراد زیادی دارد. کانکس‌های ازپیش‌ساخته شده برای ایستگاه صلواتی را می‌توان به‌راحتی در زمان کوتاهی در جاهای مختلف شهر نصب کرد و در ایام خاصی از سال مورد بهره‌برداری قرارداد و می‌توان آن را به محل دیگری انتقال داد.
    کانکس ایستگاه صلواتی که با استفاده از چادرهای برزنتی و داربست برپا می‌شود در برابر بادوباران‌های شدید مقاوم نیست و باعث اختلال در کار پذیرایی می‌شود. اما با کانکس‌های ایستگاه صلواتی مشکلات بالا به‌راحتی قابل‌حل است همچنین به علت مستحکم بودن بدنه این سازه‌ها می‌توان از آن‌ها به‌عنوان کانکس انباری در ایام دیگر سال استفاده کرد و وسایل و تجهیزات هیئت را داخل آن نگهداری کرد.
    در همان ایام عزاداری نیز می‌توان وسایل و تجهیزات مورداستفاده را شب‌ها داخل کانکس قرارداد و درب آن را قفل نمود. پس از ایام محرم نیز با استفاده از یک جرثقیل کوچک می‌توان آن‌ها را از محل خود به جایگاهی که قرار است نگهداری شوند انتقال داد.
    یکی دیگر از مزایای کانکس‌های ایستگاه صلواتی، کیفیت آن است؛ زیرا مدیران کانکس همواره کانکس‌های خود را با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کند.

    جمع‌بندی و ختم کلام در مقاله کانکس ایستگاه صلواتی

    کانکس‌ ایستگاه صلواتی سازه‌ای ازپیش‌ساخته برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مناسبت‌های خاص است. این سازه‌ها با ابعاد مناسب و مواد اولیه سبک و مستحکم به طور اختصاصی برای این کار ساخته می‌شوند.
    برپایی ایستگاه‌های صلواتی با استفاده از تجهیزاتی مانند چادر و داربست باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود. از جمله این مشکلات نیاز به هماهنگی و همکاری افراد زیادی برای برپایی آن‌ها، مقاوم نبودن در برابر بادوباران و به‌هم‌خوردن نظم است. راه‌حل تمام این مشکلات استفاده از کانکس‌های ازپیش‌ساخته شده است.
    این سازه  که به‌صورت اختصاصی برای این کار ساخته شده است دارای تمام امکانات لازم برای پذیرایی از عزاداران و فضای کافی برای نگهداری از تجهیزات پذیرایی هست. این سازه‌ها در برابر بادوباران و تابش نور آفتاب مقاوم هستند و سالیان سال می‌توان از آن‌ها برای پذیرایی از مردم در مناسبت‌های خاص استفاده شود.
    برای خرید کانکس ایستگاه صلواتی همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکستان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    بازدید و مشاوره از مدیران کانکس

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    1 دیدگاه دربارهٔ «کانکس ایستگاه صلواتی چیست؟»

    1. این کانکس‌ها بسیار مناسب ایام محرم هستند، بشخصه به هیئت‌ها پیشنهاد می‌کنم حتماً از این نوع کانکس‌ها استفاده کنند.

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس