لوگو مدیران کانکس

کانکس سرویس بهداشتی چیست؟ انواع کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی چیست؟ انواع کانکس سرویس بهداشتی

عنوان‌بندی مقاله

  • مقدمه

    کانکس سرویس بهداشتی دارای مدل‌های مختلف می‌باشد، در این مقاله انواع آن را مورد بررسی قرار داده تا مشتری عزیز بتواند به‌راحتی محصول موردنظر خود را پیدا کرده و با تمامی جزئیات محصول آشنا شود و با دردست‌داشتن تمامی اطلاعات در مورد کانکس سرویس بهداشتی دست به خرید از تیم مدیران کانکس بزند و خریدی رضایت‌بخش را تجربه کند.
    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس سرویس‌بهداشتی، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    نمونه‌ای از کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

    انواع کانکس سرویس بهداشتی

    ابتدا قبل از هرگونه صحبت در مورد هرگونه موضوع بهتر است با انواع مدل کانکس سرویس بهداشتی اطلاع داشته باشیم.

    کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

    این نوع کانکس‌ها یک سازه پیش‌ساخته کوچک هستند، همان‌طور که از اسمش پیداست دارای یک چشمه توالت و یا حمام می‌باشد. گاهی این سازه‌ها ترکیب می‌شوند که هک شامل توالت و هم حمام باشند که باید ابعاد بزرگ‌تری برای کانکس در نظر بگیریم. کانکس‌های سرویس بهداشتی بسیار پر کاربرد هستند برای محیط‌های عمومی برای مثال پارک‌ها بسیار انتخاب درست و مقرون به صرفه‌ای هستند. این کانکس‌ها دارای دو نوع سبک‌وسنگین هستند.

    کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه برای باغ

    این نوع کانکس‌ها برای مناطق باغ و ویلا و حتی ساحل‌ها برای تمیزشدن شن و ماسه‌ها بسیار کاربرد زیادی دارند. برای طرح نمای خارجی آن از چوب و یا ورق‌های طرح چوب برای زیبایی و جذابیت آن برای قرارگرفتن کنار ساحل و یا حیاط باغ و ویلا استفاده می‌کنند که بسیار جلوه زیباتر و همخوانی با محیط داشته باشد. این کانکس‌ها در شهرهای شمال کشور بسیار استفاده بیشتری دارند.

    کانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پانل

    کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

    کانکس‌های ساندویچ پانل به‌خاطر مقاومت و ایمنی بالایی که دارد در صنعت کاربرد بسیار بیشتری دارد و دیواره‌ها و سقف‌های سازه از ساندویچ پانل ساخته می‌شوند. دارای دو نوع راه رودار و بدون راهرو می‌باشد، در این نوع کانکس می‌توان در ابعاد بزرگ‌تر حمام، توالت ایرانی و فرنگی قرار داده شود.

    کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

    این سازه‌ها برای تعداد افراد بسیار بالا خیلی گزینه مناسب‌تری می‌باشد، در این کانکس‌ها هر تعداد چشمه‌ای که بخواهند قرار داده می‌شود. این سازه‌ها از نظر هزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و به‌جای چندین کانکس تک چشمه‌ای می‌توان یک کانکس چند چشمه‌ای تهیه کرد، تمامی تأسیسات سازه از جمله فاضلاب و لوله‌کشی در یک نقطه متمرکز شده و بسیار در نگهداری و تعمیرات اگر مشکلی پیش بیاید راحت‌تر باشد. دارای دو نوع راهرو دار و بدون راهرو هستند و از دو چشمه، تا بیست چشمه قابل‌ساخت و ارائه می‌باشد.

    کانکس سرویس بهداشتی راه رودار

    نمونه‌ای از فضای داخلی کانکس سرویس بهداشتی

    کانکس‌های راهرو دار برای سرویس بهداشتی‌های چند چشمه بسیار بزرگ تعبیه می‌شود. هنگام ورود به کانکس با یک محیط که دارای روشویی، آیینه و هرآنچه لازم است می‌باشد. سپس دارای اتاقک‌های کوچک با پارتیشن‌بندی جدا شده و دارای توالت‌های ایرانی و فرنگی هستند. در طراحی و ساخت این کانکس جا برای تغییرات و ساخت درست و اصولی این سازه‌ها بسیار زیاد است و برای ایمن و آسایش مصرف‌کنندگان بسیار فکر شده می‌توان عملکرد. برای بهداشت و راحتی خیال افراد بهتر است اتاقکی برای قراردادن مواد و لوازم مورد احتیاج بهداشتی قرار داده شود و نظافت بسیار درست و اصولی در نظر گرفته شود.

    کانکس سرویس بهداشتی توالت سیار

    بسیاری از مواقع لازم است سازه‌های سرویس بهداشتی جابه‌جا شوند، برای مثال اگر در یک پروژه یک‌ماهه از این سازه استفاده می‌شود پس از اتمام پروژه باید شرایط انتقال و جابه‌جایی به مکان دیگری وجود داشته باشد. بهترین انتخاب در این زمان استفاده از توالت‌های سیار می‌باشد. برای این کانکس‌ها چرخ تعبیه شده که کار را بسیار راحت می‌کند هنگام جابه‌جایی. این کانکس‌های سرویس بهداشتی بیشترین تفاوتی که با دیگر کانکس‌ها دارند داشتن مخزن آب و مخزن تخلیه فاضلاب می‌باشد که در زمان مشخص باید تخلیه شوند. با خودرو های حمل ماشین و داشتن یک مال‌بند می‌توان به‌راحتی کانکس را به هر جایی که بخواهیم انتقال دهیم.

    مشخصات فنی کانکس سرویس بهداشتی

    مشخصات فنی سرویس بهداشتی را در این مقاله خدمتتان ارائه می‌دهیم. کف سازه از سرامیک بوده که با ملاط بروی سازه فایبرگلاسی آب‌بند نصب می‌گردد. اسکلت و شاسی آن از نوع آهنی است. دیوارپوش بدنه داخلی از نوع پی‌وی‌سی قابل‌شست‌وشو بوده و بدنه خارجی مانند اکثر کانکس‌ها از تنوع متریال برخوردار بوده و مطابق انتخاب مشتری  استفاده می‌شود. همهٔ سازه‌ها با لوله‌کشی، برق‌کشی، نصب شیرآلات، روشویی، آینه و جای مایع دستشویی هستند. سرویس توالت نیز هم از نوع ایرانی و هم از نوع فرنگی می‌توان ساخت که مطابق انتخاب مشتری نصب می‌گردد.  چشمه‌ها دارای فن تهویه هوای مجزا بوده تا هوای داخل را عوض کند.

    جمع‌بندی و ختم کلام در مقاله کانکس سرویس بهداشتی

    این مقاله همان‌طور که در ابتدا به آن پرداختیم قصد داشتیم شما مخاطبان محترم را با مشخصات کانکس سرویس بهداشتی و انواع آن آشنا کنیم تا شما عزیزان با همراه‌داشتن این اطلاعات جالب و مهم خریدی لذت‌بخش را از تیم مدیران کانکس تجربه کنید و لذت خریدی جذاب را بچشید.
    از شما بابت اینکه تا اینجای مقاله با ما همراه بودید سپاس گزاریم.
    برای خرید کانکس سرویس‌ بهداشتی همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکستان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    تماس با مدیران کانکس
    تماس جهت مشاوره خرید

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    1 دیدگاه دربارهٔ «کانکس سرویس بهداشتی چیست؟ انواع کانکس سرویس بهداشتی»

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس