لوگو مدیران کانکس

کانکس کارگاهی چیست؟ ۳‌مورد‌ از‌ بهترین انواع این‌سازه!

کانکس کارگاهی چیست؟ 3‌مورد‌ از‌ بهترین انواع این‌سازه!

عنوان‌بندی مقاله

  • کانکس کارگاهی چیست؟

     ساده‌ترین نوع کانکس‌ها هستند که معمولاً از آنها برای سکونت کارگران و یا برای دفاتر مستقر در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی از آنها استفاده می‌شود، و این را بدانید که کانکس‌های کارگاهی از نظر هزینه باصرفه‌ترین نوع کانکس است.
    در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی به دو دلیل مهم از سازه‌های پیش‌ساخته (کانکس کارگاهی) استفاده می‌شود.

    دلیل اول این است که پروژه‌ها از محل زندگی نیروهای کاری دور باشد. مثال: مانند پروژه‌های سدسازی و راه‌سازی که در خارج از شهر است و دیگری در زمان ساختن ساختمان و آپارتمان‌ها تا توسعه طرح پروژه محلی، به‌عنوان دفتر مهندسان و اتاق ناظر پروژه و همچنین اتاق‌هایی نیز برای استراحت و سکونت پرسنل موردنیاز است.

    کانکس کارگاهی مشکلاتی هم به همراه دارد که زمان ساخت این کانکس بسیار زمان می‌برد و از آن طرف که پروژه به اتمام می‌رسد تخریب‌کردن آن (کانکس کارگاهی)، بسیار مشکل است.

    همه می‌دانند که کانکس کارگاهی مطابق همهٔ کانکس‌های پیش‌ساخته دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه مقاله به همه آنها اشاره شد است.

    شما عزیزان می‌توانید همین حالا برای خرید کانکس کارگاهی، مشاوره، رزرو زمان بازدید و حتی اطلاع از قیمت با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.
    با ما یعنی مدیران کانکس پرافتخارترین تیم خریدوفروش کانکس در ایران در این مقاله همراه باشید.

    مهم‌ترین ویژگی‌های کانکس‌های کارگاهی

    مهم‌ترین ویژگی‌های کانکس‌های کارگاهی به ۹ دسته تقسیم می‌شوند:

    مقاوم بودن سازه

    کانکس‌کارگاهی چیست؟ 3‌مورد‌ از‌ بهترین انواع این‌سازه

    مهم‌ترین ویژگی که کانکس کارگاهی دارد این است که مقاومت و استحکام فوق‌العاده بالایی در مدت‌زمان طولانی دارد.
    مهم‌ترین کاری که متخصصین برای ساخت کانکس‌های کارگاهی انجام می‌دهند این است که اسکلت و شاسی آهنی برای آن می‌سازند.

    مهم‌ترین مسئله از نظر متخصصان برای ساخت یک کانکس‌های کارگاهی این است که بتوانند یک کانکس فوق‌العاده مستحکم و با مقاومت بالا بسازند.
    بر خلاف کانکس‌های پیش سازه دیگر، مثال: کانکس اداری، کانکس فروشگاهی و… به زیبایی آن اهمیت چندانی نمی‌دهند و تمرکز آنها بر روی استحکام اوست.

    نوع اتصالات کانکس‌های کارگاهی

    اتصالات این سازه (اسکلت، شاسی و غیره…) از نوع پیوند وسیع است. ازاین‌رو نقاط مختلف اتصالات با استفاده از ابزار الکترود اما مدل کوتینگ زی کرومات صورت می‌گیرد که ضخامت آن در حدود ۴۰ میکرومتر است.

    قیرپاشی

    به این منظور این کار انجام می‌شود که محافظت کند در برابر رطوبت و حشرات به زیر کانکس کارگاهی، بنابراین دومرتبه قیر کاری صورت می‌گیرد.

    ورق خمکاری

    استفاده از ورق خم‌کاری در شاسی و اسکلت این سازه پیش‌ساخته، مقاومت و استقامت این کانکس را طی سال‌های زیاد استوار نگه می‌دارد، بخصوص برای این زمانی خوب است که پروژه قرار است مدت‌زمان طولانی طول بکشد.

    کف کانکس

    برای ساختن کف کانکس کارگاهی می‌توان از تخته‌هایی برای پوشش بستر آن استفاده کرد، در حالی این تخته‌ها ویژگی ضد آب دارند.

    درب و پنجره کانکس کارگری

    درب تک‌جداره و پنجره‌های دوجداره از جنس آلومینیومی یوپی‌وی‌سی هستند. کاربر عزیز این را باید بدانید که شما بر حسب هدف و بودجه‌ای که دارید باید به این کار خیلی دقت کنید و آن را در نظر بگیرید که از درب‌های ضدسرقت برای کانکس‌های کارگاهی استفاده کنید.
    حتی این کار هم انجام بدهید که در کنار درب ضدسرقت، برای پنجره‌ها حفاظ تهیه کنید و استفاده کنید تا امنیت بیشتری کانکس پیش‌ساخته شما داشته باشد.

    تأسیسات برق – تلفن

    برای اینکه در کانکس کارگاهی خود برق را وصل کنید، می‌توانید به‌صورت سیم‌کشی روکار توسط داکت برای نصب کلید و پریز و حتی فیوز مینیاتوری برای کنترل‌کردن برق انتقالی استفاده کرد.
    مسئله سیم‌کشی برق موجب می‌شود تا کانکس مذکور دارای قابلیت و امکاناتی همچون کولر اسپلیت و گازی را داشته باشد.

    ابعاد کانکس کارگاهی

    مهم‌ترین ویژگی‌های کانکس‌های کارگاهی

    در طراحی و ساخت یک کانکس کارگاهی هیچ نوع محدودیتی نخواهید داشت. در هر ابعادی که مشتری مدنظر داشته باشد، مجموعه متخصصان سایت مدیران کانکس آن را در بالاترین کیفیت و دراسرع‌وقت به مشتریان خود ارائه می‌دهند.
    در ادامه که مزایا و انواع این سازه گفته شده می‌توانید اطلاعاتی کسب کنید و بیشتر از قبل برای طراحی و ساختن آن ترغیب شوید.

    انواع مختلف کانکس کارگاهی

    انواع مختلف کانکس کارگاهی به ۳ دسته تقسیم می‌شوند:

    کانکس‌های کارگاهی سنگین

    دلیل اصلی نام این کانکس‌های کارگاهی سنگین این است که از مصالح ساختمانی چون آهن‌آلات سنگینی در ساخت آن استفاده می‌شود.
    به یک دلیل مهم مهندسان و متخصصان از این کانکس در ساخت‌وسازهای خود استفاده می‌کنند، به این دلیل است که مقاوم باشد در برابر شرایط آب‌وهوایی و حتی در سردترین و گرم‌ترین مناطق بتوانند به کار خود ادامه دهند.
    کانکس کارگاهی سنگین از شاسی تیرآهن سنگین با نمره شانزده و اسکلت هم از پروفیل‌هایی از نوع آهن ضخامت دو میلی‌متر در ابعاد ۴۰*۴۰ شکل‌گرفته است. کف کانکس کارگاهی مانند کانکس‌های پیش‌ساخته است.
    این کانکس ظاهر بسیار ساده‌ای دارد ولی این فاکتور اصلی این کانکس نیست فاکتور اصلی آن مقاومت و دوام است.

    کانکس کارگاهی سبک

    در بعضی از موارد برای مشتری، داشتن یک کانکس پیش‌ساخته موقت، برای استفاده کمتر از ۱ سال، با کمترین سرمایه و بودجه ممکن، مهم‌ترین موضوع است.
    به‌عنوان‌مثال فردی در یک کارگاه ساختمانی کوچک که پروژه آنها در عرض چند ماه یا حداکثر یک سال به اتمام می‌رسد می‌توان نام برد.
    وقتی پروژه ساختمانی در این‌جور مواقع به اتمام می‌رسد دیگر برای آنها کمپ اسکان کارگران و یا دفاتر اداری پروژه به کار نمی‌آید.
    باید این کانکس‌ها را به‌عنوان کانکس دست‌دوم بفروشند یا به محل دیگری منتقل شوند. در چنین مواقعی برای کاهش هزینه اولیه تجهیز کارگاه از کانکس‌های کارگاهی سبک و عالی و به‌شدت مقرون‌به‌صرفه استفاده شود.
    در این سازه پیش‌ساخته از مصالح ساختمانی سبکی استفاده شده، اما این نوع سازه‌ها می‌توانند حداقل ۲ سال بدون مشکل و نقص به کار خود ادامه دهند.
    اما اگر بتوانید این سازه را در شرایط خوبی نگهداری کنید، می‌توانید از آن برای سالیان سال استفاده کنید.

    کانکس کارگاهی ساندویچ پانل

    در بعضی از موقعیت‌ها که کارگاه در مناطق خیلی سرد و یا در مناطق خیلی گرم فعالیت می‌کنند، از نوعی کانکس کارگاهی استفاده می‌شود که بدنه آنها مانند یخچال است.
    در جداره آن عایق پلی‌اورتان تزریق می‌شود. این کانکس طول عمر بسیار بالایی دارد و اصلاً اجازه این را نمی‌دهد که از محیط بیرونی گرما یا سرما به آن نفوذ کند.
    مصالح اصلی ساخت و تشکیل‌دهنده این کانکس ساندویچ پانل بوده و به‌صورت پیش‌فرض تمامی آنها با ضخامت دیواره و سقف ۴ سانتیمتری تولید می‌شوند. اما در شرایط بسیار دشوار می‌توان از ضخامت ۶ و ۸ سانتیمتر جهت عایق‌بندی بیشتر نیز استفاده نمود.

    مزایا کانکس کارگاهی

    کانکس کارگاهی دارای مزایای مختلفی است که ما در این قسمت از مقاله به طور مختصر و کوتاه به این مزایا مهم و کاربردی می‌پردازیم.

    • سرعت در تجهیز
    • قابلیت جابه‌جایی
    • کاهش هزینه
    • جلوگیری از اتلاف انرژی
    • زیبایی و کارایی
    • قابلیت ضد زلزله بودن

    جمع‌بندی و ختم کلام در مقاله کانکس کارگاهی

    در این مقاله آموختیم که کانکس کارگاهی چیست. کاربردها و ویژگی‌ها و مزایای آن چیست. انواع کانکس‌های کارگاهی را آموختیم: ۱ – کانکس کارگاهی سنگین ۲- کانکس کارگاهی سبک ۳- کانکس کارگاهی ساندویچ پانل آموختیم که چطور بتوانیم یک کانکس کارگاهی تهیه کنیم با بهترین کیفیت و دراسرع‌وقت.
    هدف اصلی ما از این مقاله این بود که شما عزیزان با داشتن اطلاعات کامل در مورد تمامی مدل کانکس‌ها و با برسی دقیق دست به خرید کانکس از تیم مدیران کانکس بزنید و از خرید آسان و سریع خود لذت کافی را ببرید.
    برای خرید کانکس کارگاهی همین حالا با کارشناسان مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید.
    طراحان و کارشناسان ما برای انتخاب طرح و رنگ سازه، انتخاب متریال مناسب و سازگار با آب‌وهوای منطقه شما را برای ساخت سازه مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند و تا اخرین مرحله، یعنی خرید و دریافت کانکستان، شما عزیزان دل را همراهی کنند.
    مدیران کانکس پرافتخارترین تیم ساخت‌وساز کانکس و فروش کانکس در ایران.
    موفق، پیروز و مدیرانی باشید.

    تماس با مدیران کانکستماس جهت مشاوره خرید

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    3 دیدگاه دربارهٔ «کانکس کارگاهی چیست؟ ۳‌مورد‌ از‌ بهترین انواع این‌سازه!»

    1. خیلی جامع و کامل توضیح دادید آفرین به نویسنده این مقاله من با توجه به توضیحات مقاله با مشاوره تماس گرفتم و بازدید هم رفتیم و در کل بینهایت ازتون سپاسگزارم.????

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس