لوگو مدیران کانکس

کانکس فروشگاهی ساندویچ پانل چیست؟

کانکس فروشگاهی ساندویچ پانل

عنوان‌بندی مقاله

  • ‌مقدمه

    کانکس‌ها در مجموع کاربردهای بسیار زیادی دارند؛ اما یکی از کاربردهای بسیار چشمگیر آنها در صنعت‌کار است که به آنها کانکس‌های فروشگاهی گفته می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به کانکس فروشگاهی ساندویچ پانل بپردازیم و به‌خوبی با این نوع کانکس آشنا شویم و برای کارهایی که کاربرد بسیاری دارند مورداستفاده قرار دهیم. در این مقاله به شناخت ساندویچ پانل سقفی و دیواری که مخصوص کانکس فروشگاهی است و متریال بسیار محکمی دارند می‌پردازیم. شما می‌توانید برای خرید انواع مدل کانکس از تیم باسابقه و پر افتخار مدیران کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲۵۲ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شمارا در مسیر خرید کانکس همراهی کنند. مدیران کانکس پرافتخار ترین تیم صنعت کانکس ایران.

    کانکس فروشگاهی ساندویچ پانل

    در حال حاضر برای انواع کارها از کانکس‌ فروشگاهی به‌خصوص از نوع ساندویچ پانل استفاده می‌شود. این محصولات سازه‌هایی هستند که برای انواع مشاغل از جمله کافی‌شاپ، فست‌فود، فروشگاه برای فروش محصولات و غیره…  بنابراین استفاده کانکس فروشگاهی ساندویچ پانل بسیار زیاد است. یکی از خوبی این کانکس‌ها هزینه بسیار مناسب آن می‌باشد که پس از خریداری از اجاره‌کردن خیال فروشنده‌ها راحت می‌شود و در هرجایی از سطح شهر می‌توان آن را بنا کرد حتی در شهرهای دیگر می‌تواند آن را به‌راحتی حمل کند به همین دلیل بسیار کانکس مناسب و مطلوبی می‌باشد.
    یکی از دلایل بسیار مهمی که در طراحی و ساخت کانکس فروشگاهی ساندویچ پانل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع کانکس‌ها به‌خاطر اینکه به‌صورت دائم در حال جابه‌جایی هستند، باید کیفیت بسیار خوب و بالایی داشته باشند. در این صورت این سازه‌های پیش‌ساخته در اثر استفاده طولانی‌مدت آسیب‌ندیده و می‌توان برای سال‌های طولانی از آن استفاده کنند.

    انواع کانکس‌های فروشگاهی

    کانکس فروشگاهی ثابت:

    این نوع کانکس‌ها برای افراد و مشاغلی مناسب می‌باشد که قصد سکونت ثابت در یک محل مشخص را دارند و به‌هیچ‌عنوان قصد جابه‌جایی آن را ندارند. این نوع کانکس با اینکه از جابه‌جایی منع می‌باشد؛ اما کاربردهای ویژه و خاص خود را دارا هستند که برای تعدادی از مشاغل بسیار نکته مهمی می‌باشد و کارآمد می‌باشد.

    کانکس فروشگاهی چرخ‌دار:

    نمونه‌ای از کانکس ساندویچ پانل فروشگاهی

    این نوع کانکس فروشگاهی ساندویچ پانل تنها تفاوتی که دارد با کانکس ثابت چرخ‌دار بودن آن است که بسیار کار را برای بسیاری از مشاغل که احتیاج به جابه‌جایی دارند راحت می‌کند. طراحی این سازه‌ها به صورتی می‌باشد که افراد به‌راحتی کانکس را از محلی به محل موردنظر دیگر منتقل کنند. حتی در طول روز می‌توانند به چند منطقه متفاوت بروند و در فروش خود بسیار موفق‌تر باشند تا ساکن ماندن در یک منطقه.

    تجهیزات کانکس فروشگاهی

    نمونه‌ای از کانکس ساندویچ پانل

    این کانکس‌های فروشگاهی مجهز به سیستم‌هایی نسبت به بقیه کانکس‌ها هستند که شرح می‌دهیم: سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مناسب، درب‌های یوپی‌وی‌سی و آلومینیومی، حفاظ آکاردئونی، سیستم تهویه مناسب، کپسول آتش‌نشانی، سینک ظرف‌شویی، یخچال‌های فروشگاهی، کابینت، قفسه‌های فروشگاهی و غیره… که بسیار برای کانکس‌های فروشگاهی مورداستفاده هستند و کار را راحت می‌کنند. به‌طورکلی می‌توان گفت که این کانکس‌ها همانند دیگر کانکس‌های مدیران کانکس تجهیزات کاملی دارند.

    کاربرد کانکس فروشگاهی

    پیش ساخته فروشگاهی

    کانکس فروشگاهی ساندویچ پانل مانند اسمش به‌عنوان فروشگاه برای ارائه خدمات به مشتریان و فروش محصولات می‌باشد که در این مقاله به شغل‌هایی که از آن استفاده می‌کنند اشاره شد. بسیار جنبه‌های مثبت و ویژه‌ای در استفاده از این نوع کانکس‌ها وجود دارد و همیشه یک محل کار فوق‌العاده می‌باشد. در کسب درآمد با سود بسیار بالا بدون دادن اجاره یک جای مخصوص بسیار مطلوب است. یکی از نکته‌های بسیار کاربردی کانکس فروشگاهی ساندویچ پانل چرخ‌دار جابه‌جایی آن می‌باشد که بسیار می‌تواند کمک بزرگی برای فروشنده‌ها باشد و اگر در طول روز به چند جای متفاوت برود بسیار کمک بزرگی محسوب می‌شود و مشتری‌های زیادتری دارد و بسیار طرف‌داران بیشتری پیدا می‌کنند.

    ویژگی مهم کانکس‌های فروشگاهی

    به‌جرئت می‌توان گفت که شما مخاطب گرامی با خرید کانکس‌های فروشگاهی هزینه و سرمایه بسیار زیادی را صرفه‌جویی می‌کنید؛ زیرا کانکس، هزینه ساخت‌وساز، مالیات و غیره… را ندارد شما می‌توانید با برپاکردن کانکس خود در یک مکان خاص اقدام به استفاده از کانکس خود بکنید و سرمایه صرفه‌جویی شده را برای مسیرهای کسب درآمد دیگر استفاده کنید.
    ویژگی مهم بعدی کانکس‌های فروشگاهی تولید شده توسط مدیران کانکس این است که این کانکس‌ها باکیفیت بسیار بالا و بهترین متریال و مواد اولیه تولید می‌شوند پس لازم نیست نگران خرابی‌های کانکس فروشگاهی خود شوید؛ زیرا شما از بهترین تیم ساخت‌وساز کانکس خرید کرده‌اید. پس خیالتان راحت باشد.

    هزینه کانکس فروشگاهی

    برای خرید این نوع کانکس‌ها باید کارایی آن و شغلی که بخواهند راه‌اندازی کنند مشخص باشد تا تجهیزاتی که برای آن احتیاج است در نظر گرفته شود. نسبت به تجهیزات لازم و ابعادی که برای این کانکس در نظر دارند هزینه آن متفاوت می‌باشد و یکی از نکات مهم در مدیران کانکس خرید به‌صورت اقساطی می‌باشد که بسیار کار را برای افراد راحت‌تر می‌کند تا در ابتدای کار فشار زیادی را متحمل نشوند. برای اطلاعات در مورد نحوه خرید و هزینه کانکس فروشگاهی موردنظر با مجموعه مدیران کانکس تماس گرفته و مشاوره با کارشناسان مجرب مجموعه داشته باشید.

    سخن پایانی و ختم کلام در مقاله کانکس فروشگاهی ساندویچ پانل

    در این مقاله سعی کردیم به‌تمامی نکات مهم درباره کانکس فروشگاهی ساندویچ پانل پرداخته شود و به شناخت انواع آن که برای انتخاب بسیار می‌تواند نکته دشواری باشد برای افرادی که قصد راه‌اندازی شغل دارند و دنبال کانکس موردنظر هستند اطلاعات کافی را در اختیارشان قرار دهیم. امیدواریم با خواندن این مقاله به جواب تمامی سؤال‌های خود رسیده باشید. شما مخاطب گرامی می‌توانید برای رفع سؤالات مبهم خود و یا خرید کانکس با شماره ۰۲۱۲۲۸۰۴۲ تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب تیم مدیران کانکس به سؤالات شما پاسخ داده و تا پایان مسیر خرید کانکس موردنظر خودتان، شمارا همراهی کنند. مدیران کانکس قدیمی‌ترین و مجرب‌ترین تیم ساخت‌وساز و فروش کانکس در ایران.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    انواع کانکس و کانتینرهای ویلایی

    آدرس مدیران کانکس

    مشاوره خرید و ساخت کانکس